Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15011Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2017, před 8 lety

Blanka Vyhnálková

Znění stížnosti

Ve vyúčtování od 02 mi bylo započteno 36O Kč za údajné hovory s.č.909909099 z mého mobilu číslo v neveřejné části stížnosti. Mělo to být 2.2.17 v časech 15.00,15.01 a 15.03.Při reklamaci u 02 mi bylo sděleno, abych se obrátila na tuto společnost, od které to bylo účtováno. Chtěla bych říct, že jsem s tímto č. nekomunikovala a vzhledem k tomu, že mi je 75 let a žiju sama, nikdo nemohl můj mobil zneužít.Vzhledem k tomu, že na můj malý důchod je ta částka vysoká a také neoprávněná, proto se obracím na vás. Toto č. jsem nechala zablokovat, abych zabránila dalšímu zneužití, ale bohužel až po této neblahé zkušenosti.
Věřím, že najdete řešení o stornování neoprávněné platby.
děkuji Vyhnálková Blanka


Požadované řešení

Vrácení 36O Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 07:59, před 8 lety

Spotřebitelka by si měla ověřit, zda-li při nemožnosti zneužití jejího mobilu jinou osobou nevolala do soutěžního pořadu s názvem "Rychlá hra" vysílaného na TV Barrandov. Provozovatel této hry je právě společnost TELEMEDIA INTERACTV PRODUCTION HOME LIMITED se sídlem ARCH. MAKARIOS III,195 NEOCLEOUS HOUSE P.C. 3030. LIMASSOL CYPRUS, emailová adresa: infocz@calltv.com.

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

Společnost TelemediaInteracTV Ltd využívá pro zprostředkování komunikace se soutěžícími tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.

Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 13:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.