Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#15014Stížnost na arogantní chování k zákazníkovy od manažera prodejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2017, před 8 lety

Jan Berky

Znění stížnosti

Dobrý den chci podat stížnost na manažera prodejny dne 1.3.2017 prodejny electro world Plzen Berounka za arogantní prístup při vyřizování reklamace ohledně ochranného skla na telefon který jsem si zakoupil v dané prodejně dne 26.2.2017 po 2 dnech nalepeni dle navodu na vyrobku se samovolně začalo odlepovat po vysvětlení dané závady s prodejcem a pak jmenovaným manažerem prodejny mi bylo zděleno že si za to můžu sám a že nemám narok na okamžitou výměnu i přesto že jsem držitelem karty výhod a že výrobku nic není ,není poškozen a že když chci reklamaci mám si ho sundat já sám - jmenovanému manažerovy sem se snažil vysvětlit že zboží je na jedno použití a když ho sundám tak je k vyhození i přesto si stál jmenovaný manažer za svým a nechtěl se dále se mnou o tom bavit tak jsem sklo sundal s displeje dal na reklamaci k netaktnímu jednání a arogantnímu přístupu žádam o vrácení peněz.


Produkt

WINNER tvrzené ochranné sklo Iphone 6 kod zboží:1087583 model:WINTSKLOIP6ČÍSLO PROTOKOLU:R000124809


Požadované řešení

Požadují vrácení peněz a odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 06:22, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2017 13:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.