Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2012 se mi při sportu stal úraz kolene. Pojištění ještě nebylo sjednáno. Později se mi narodila dcera, tak jsme si vyřídili pojištění pro celou rodinu. Smlouva byla uzavřena v dubnu 2014. Poté proběhl zákrok kolene. Kdy mi byl vyčištěn meniskus. A vše bylo v pořádku. Po pojišťovně se nic nepožadovalo. Bohužel v srpnu 2016 se mi stal po ošklivém pádu znovu úraz a znovu toho samého kolene. Tentokrát ale pád zavinil přetržení vazů. V lednu 2017 jsem podstoupila plastiku vazů, v nemocnici jsem strávila 6 dní. A když jsme se obrátili na pojišťovna, dostali jsme shrnutí v jedné větě, že plnění nebude, protože to má souvislost s prvním úrazem. To bych ještě možná pochopila, ale to , že neuhradí ani hospitalizaci, která je v pojištění zahrnuta a v případě neschopnosti ani neschpopnost, to už nepochopím. V pojistných podmínkách není o tom, že to nesmí být spojeno s předchozím úrazem ani slovo. Z pojišťovny jsme nečerpali ani korunu za celou dobu pojištění. Žádné vyjmutí nohy z pojistky se nekonalo a pojišťovna přesto odmítá plnit.
Vyjádření k neplnění hospitalizace a k celému případu. Proč za nohu platim pojištění, když mi za ní nic nedají? Proč, když není uvedeno v podmínkách odmítají platit hospitalizaci.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s výsledky šetření pojistné události nesouhlasí, má možnost požadovat po pojišťovně písemné zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Nebudou-li důvody zamítnutí pojistného plnění pro spotřebitelku přesvědčivé (pojistné plnění bylo zamítnuto kvůli výluce, kterou však pojistné podmínky neupravují), je vhodné vyjádřit nesouhlas s výsledky šetření pojistné události a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit přímo s pojišťovnou smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.
Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelkou a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.