Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den u tesco mobile, někdy využívám internet na den za 19 kč, ten jsem dnes využil protože sem ho potřeboval, ale má takovou velkou nevýhodu, když ho neaktivuji tak se mi příští den znovu aktivuje a strhnou se peníze i když bych ho nechtěl dále využívat,
tak jsem ho deaktivoval, ale okamžitě jsem byl odříznut od internetu, předpokládal jsem že když jsem za dnešek zaplatil, že ho budu moci využívat 24 hodin, připadá mi že to mají úmyslně, aby člověk musel zaplatit za službu na den i opakovaně
hned jsem volal na tesco mobile, jestli mi nemohou aktivovat data která sem zaplatil, nebo vrátit peníze, ale žádná uspokojivá odpověď, hned mi vnucovali net na měsíc, a dokonce abych si znovu aktivoval net na den, tedy šlužbu, kterou sem měl za dnešek zaplatit už podruhé
(když se tohle stane u t-mobile a automat. se aktivuje služba o kterou nemám zájem tak mi alespoň vrátí peníze za službu kterou jsem nevyužil)
mohu si oficiálně někde stěžovat, nebo to reklamovat u tesco mobile?
nebo co mohu udělat abych měl to za co sem zaplatil a aby nebyli okrádání další zákazníci, je to na den jen 19 kč, ale když se to stane u více klientu, tak to sou tisíce... .
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.