Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu jsem si objednala ve Slevolandii termo deku, 27.1.2017 jsem ji zaplatila převodem na účet.
Přišel mi od nich email, že objednávku přijali a deku zašlou do 30 dnů. Snažila jsem se sehnat na ně telefon, ale marně. Objednala jsem to na Sleva jako Brno. Ti mi odepsali, že s tím nemají nic společného jen u nich slevové porály inzerují svou nabídku. Zároveň mi poslali odkaz, kde je vidět, že nejsem jediná kdo si na Slevolandii stěžuje.
https://www.google.cz/search?q=%222400854127%2F2010%22&*&cad=h
Ještě jsem jim napsala email, kde je žádám o urychlené poslání deky.
Antialergická termodeka s polštářkem
Zaslání deky a nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.
Spotřebitel nás informoval, že byl případ vyřešen, neboť mu zboží bylo doručeno. Stížnost proto uzavíráme.