Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15023Změna tarifu bez informováni zakaznika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2017, před 8 lety

Barbora Bečaverová

Znění stížnosti

V lednu 2017 mi končila platnost smlouvy. Jelikož jsme měla tarif s neomezeným voláním do všech síti, neomezené sms do všech síti a internet za 278,- tak jsem si 5.1. na operátora volala, zda prodloužením smlouvy se něco změní a slečna mi sdělila, pokud nebudu sama chtít a neučiním nějaké kroky ke změně, tak se mi automaticky smlouva prodlužuje s podmínkami včetně tarifu na další dva roky. Po informaci operátorky jsem tomu věřila a dále jsem volala, jak jsem byla zvyklá. Až na konci února mi přišla sms s vyúčtování a zaplacení částky 1200,- Poté jsem zjistila, ze mi byl tarif změněn samozřejmě na horší tarif, aniž by mi to bylo jakkoli oznámeno.. už jsem neměla neomezené volání ani sms a vše se mi voláním vesele účtovalo. Jestli tato forma takto vydělává na svých dlouholetých a věrných zákaznících, tak je to ubohá firma! Co to bude příště? Změna tarifu na tarif přeženu za 10.tisic a to bude muset zákazník další měsíc zaplatit? Nebo kde máme dovolání???


Produkt

Změna tarifu na tarif horší


Požadované řešení

Vracení zpět tarifu, který jsem měla před prodloužením smlouvy (za podmínky změny tarifu, bych prodloužením smlouvy nesouhlasila) a storno částky, kterou jsem chybou operatorky provolala! Volala jsem s doměním, ze volám s neomezeným tarifem..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2017 14:36, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Dohodla-li se spotřebitelka se zaměstnankyní společnosti na prodloužení smlouvy za stejných podmínek, je tato dohoda pro společnost zavazující, neboť zaměstnankyně jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupkyně a právní jednání zaměstnankyně podnikatele zavazuje.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2017 14:48, před 8 lety

Dobrý den, paní Bečaverová,

neznám tuto situaci, proto se k ní nemůžu podrobně vyjádřit. Z Vaší zprávy jsem ale nevyčetl, zda jste nás kontaktovala, abychom to mohli řešit? Pokud ne, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a my k tomu zjistíme víc.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2017 19:52, před 8 lety


Barbora Bečaverová

Dobrý den, ano, kontaktovala jsem Vás ihned poté, co mi přišla sms s vyúčtováním na 1200,-, protože jsem byla zaskočená. Mluvila jsem s operátorem, ale jelikož nemá žádné kompetence k tomu, tuto situaci vyřešit, chtěla jsem přepojit nebo mluvit s někým, kdo mi ihned pomůže..nikdo takový není, tak operátor poslal reklamaci a sdělil mi, že mi budou volat do 5 dnů. Jelikož jsem nemohla tak dlouho čekat, telefon potřebuji ke své práci a s tímto tarifem prostě telefonovat a pracovat nelze, tak jsem to urgovala a opět volala na operátora, který nebyl schopen to jakkoli popohnat, tudíž čekám (dnes už 4 den) že mi někdo zavolá a vyřešíme to tak, abychom byli spokojeni všichni a nemusela bych platit sankci za ukončení smlouvy a odcházet po 15-ti letech ke konkurenci!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2017 05:37, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 15:33, před 8 lety

Dobré odpoledne, paní Bečaverová,

v tom případě věřím, že se Vám podaří vše s kolegy telefonicky domluvit. Kdybyste měla nějakou doplňující otázku, můžete se na nás kdykoliv obrátit přes výše uvedený odkaz.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 11:40, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 09:07, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.