Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V lednu 2017 mi končila platnost smlouvy. Jelikož jsme měla tarif s neomezeným voláním do všech síti, neomezené sms do všech síti a internet za 278,- tak jsem si 5.1. na operátora volala, zda prodloužením smlouvy se něco změní a slečna mi sdělila, pokud nebudu sama chtít a neučiním nějaké kroky ke změně, tak se mi automaticky smlouva prodlužuje s podmínkami včetně tarifu na další dva roky. Po informaci operátorky jsem tomu věřila a dále jsem volala, jak jsem byla zvyklá. Až na konci února mi přišla sms s vyúčtování a zaplacení částky 1200,- Poté jsem zjistila, ze mi byl tarif změněn samozřejmě na horší tarif, aniž by mi to bylo jakkoli oznámeno.. už jsem neměla neomezené volání ani sms a vše se mi voláním vesele účtovalo. Jestli tato forma takto vydělává na svých dlouholetých a věrných zákaznících, tak je to ubohá firma! Co to bude příště? Změna tarifu na tarif přeženu za 10.tisic a to bude muset zákazník další měsíc zaplatit? Nebo kde máme dovolání???
Změna tarifu na tarif horší
Vracení zpět tarifu, který jsem měla před prodloužením smlouvy (za podmínky změny tarifu, bych prodloužením smlouvy nesouhlasila) a storno částky, kterou jsem chybou operatorky provolala! Volala jsem s doměním, ze volám s neomezeným tarifem..
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Dohodla-li se spotřebitelka se zaměstnankyní společnosti na prodloužení smlouvy za stejných podmínek, je tato dohoda pro společnost zavazující, neboť zaměstnankyně jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupkyně a právní jednání zaměstnankyně podnikatele zavazuje.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Bečaverová,
neznám tuto situaci, proto se k ní nemůžu podrobně vyjádřit. Z Vaší zprávy jsem ale nevyčetl, zda jste nás kontaktovala, abychom to mohli řešit? Pokud ne, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a my k tomu zjistíme víc.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den, ano, kontaktovala jsem Vás ihned poté, co mi přišla sms s vyúčtováním na 1200,-, protože jsem byla zaskočená. Mluvila jsem s operátorem, ale jelikož nemá žádné kompetence k tomu, tuto situaci vyřešit, chtěla jsem přepojit nebo mluvit s někým, kdo mi ihned pomůže..nikdo takový není, tak operátor poslal reklamaci a sdělil mi, že mi budou volat do 5 dnů. Jelikož jsem nemohla tak dlouho čekat, telefon potřebuji ke své práci a s tímto tarifem prostě telefonovat a pracovat nelze, tak jsem to urgovala a opět volala na operátora, který nebyl schopen to jakkoli popohnat, tudíž čekám (dnes už 4 den) že mi někdo zavolá a vyřešíme to tak, abychom byli spokojeni všichni a nemusela bych platit sankci za ukončení smlouvy a odcházet po 15-ti letech ke konkurenci!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobré odpoledne, paní Bečaverová,
v tom případě věřím, že se Vám podaří vše s kolegy telefonicky domluvit. Kdybyste měla nějakou doplňující otázku, můžete se na nás kdykoliv obrátit přes výše uvedený odkaz.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.