Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Podávám si stížnost na jednání společnost O2 ohledně ohledně předplacené karty u telefonního čísla 721296899.
Byl jsem na montáži a nemohl jsem si dobít předplacenou kartu, kde jsem měl kreditní zůstatek asi 80 Kč. Po zaslání SMS od společnosti jsem byl informován, aby jsem si dobil kartu, jinak dojde k omezení placených služeb. A dobitím karty platnost kreditu proužíte. Vaše O2.
Byl jsem na montáži a neměl možnost si kredit dobít. Toto jsem udělal dnes, a zjistil jsem, žestávající kredit si 80 Kč si společnost O2 nechala pro své pořeby a nepřipsala k mé nové částce. Prý to mají v obchodních podmínkách.
Je toto normální? Mě osobně to nepřipadá a kde je ochrana spotřebitele. I slovní jednání operátora O2, se kterým jsem hovořil, dnes v 17.hodin bylo arogantní.
S pozdravem Ivan Beňadik
Nepřipsání zůstatku kreditu předplacené karty
Připsat zůstatek kreditu zpět.
|
Tweet |
Dle názoru Českého telekomunikačního úřadu nelze skutečnost, že účastník nevyužije dobitý kredit přičíst k tíži operátora. Ujednání o expiraci kreditu však musí být v obchodních podmínkách přesně a srozumitelně formulováno. Doba, po kterou by bylo nutné spotřebovat také nemůže být nepřiměřeně krátká.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
platnost kreditu se odvíjí od poslední dobité částky a upravuje ji také platný ceník služeb zde:http://bit.ly/2mmqBKT na straně 4. O vypršení platnosti vašeho kreditu jsme vás informovali 5x prostřednictvím SMS a to konkrétně 31.1.2017, 7.2.2017, 14.2.2017, 21.02.2017 a 27.02.2017, věřím, že jsme se snažili udělat maximum pro to, abyste kredit dobil včas a prodloužil si tak platnost také původního kreditu.
Expirace kreditu a případné propadnutí kreditu pak upravují všeobecné podmínky služby v bodě 4.4. (http://bit.ly/2mmjWk4).
Z naši strany tak nedošlo k pochybení.
Pokud ve vás hovor zanechal negativní dojem, pak za to se omlouvám.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.