Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15032Smetana Vaší značky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2017, před 8 lety

Zdeněk Lín

Znění stížnosti

Dnes jsem zakoupil 2x smetanu Vaší značky 12% 500ml za 19kč a nejake halire a po příjezdu domu jsem si chtěl dát do omáčky světe div se po naliti do omáčky jsem zjistil že smetana je zkyslá jak jedna tak druhá měli by jste se stydět přišel jsem o 2kg masa atd. bohužel to nybylo poprve před pul rokem jsem ji koupil a byla zkysla take ale tu jsem stacil vratit na informaci me bylo vraceny penize ale moje chyba byla že jsem tomu Vašemu výrobku zase duvěřoval vicekrat už to neudělá.Lín


Produkt

500ml smetana 12% Áhold za 19kč a nějaké halíře


Požadované řešení

řešení nechám na Vás přišel jsem o 2kg masa a 2 smetany


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2017 12:09, před 8 lety

Prodávající odpovídá, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Jestliže zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.