Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
nerad se připojím do této řady stížností ohledně neoprávněného naúčtování za službu, kterou jsem si nevyžádal.
Dne 2.3.2017 se mi zničehonic na mobilu objevila zpráva tvářící se jako antivirus, která zakrývala celou obrazovku a nebylo možné se jí zbavit. Obsahem bylo, že mobilní telefon obsahuje virus, který má tento "antivirus" vyčistit. Bezprostředně poté, co jsem klikl na zprávu, mi přišla SMS informující o tom, že jsem si údajně "zakoupil" antivirus v hodnotě 99 korun. Nedávál jsem žádný druh souhlasu nebo zájmu o takovou službu, nicméně s tím jsem už nic nenadělal. Až potom, co přišla zpráva s 99 korunami, přišla druhá sms, která mě žádala o "potvrzení", jestli chci nebo nechci, každopádně to už byly peníze pryč.
Doufám v kladné vyřízení mojí stížnosti a v trestní stíhání těch, kteří mají tento podvod na svědomí. Což se asi nestane, vzhledem k tomu, že firma podle všeho sídlí ve španělsku.
Až se vyjádří zprostředkovatel této služby, jako u ostatních stížností, obratem pošlu telefonní číslo a číslo účtu.
Děkuji
Číslo z kterého přišla sms: 90309099. Údajná podpora plateb support@medianetpay.com
Vrácení stržené částky
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byla prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Omelko,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.