Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
před pár dny mi ze společnosti Vodafone nabídli výhodnější tarif, tzv.podpultový.Za 399kč mě váš operátor ubezpečil, že mi zvýší počet minut a také data na internet.
Chtěla jsem si ponechat své staré číslo, protože jsem s vámi po dobu deseti let a bylo mi tvrzeno, že to nejde a musím si vzít nové číslo.
Když jsem volala na Vodafone opětovně, ujal se toho konečně někdo schopný a nabídl mi ponechat si původní číslo s výhodnějším tarifem. Ovšem nebylo dodrženo navýšení dat.
A tak se ptám, zda u vaší společnosti neví pravá ruka co dělá levá, nebo jsem byla záměrně klamána vaším zaměstnancem.
Tarif si ponechám, ale nebýt vaší ochotné operátorky, odejdu od vás úplně.
s pozdravem Čechová Silvie
proškolení vašich operátorů
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobrý den, paní Čechová,
mrzí mě, jestli došlo k chybě při nastavení tarifu. Kontaktovala jste nás, abychom se na to mohli podívat?
Pokud ne, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a rádi to ověříme. Jestli jsme vám slíbili jiné nastavení tarifu, než které máte nyní, samozřejmě to napravíme.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.