Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15038Klamání klienta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2017, před 8 lety

Silvie Čechová

Znění stížnosti

Dobrý den,

před pár dny mi ze společnosti Vodafone nabídli výhodnější tarif, tzv.podpultový.Za 399kč mě váš operátor ubezpečil, že mi zvýší počet minut a také data na internet.

Chtěla jsem si ponechat své staré číslo, protože jsem s vámi po dobu deseti let a bylo mi tvrzeno, že to nejde a musím si vzít nové číslo.

Když jsem volala na Vodafone opětovně, ujal se toho konečně někdo schopný a nabídl mi ponechat si původní číslo s výhodnějším tarifem. Ovšem nebylo dodrženo navýšení dat.

A tak se ptám, zda u vaší společnosti neví pravá ruka co dělá levá, nebo jsem byla záměrně klamána vaším zaměstnancem.

Tarif si ponechám, ale nebýt vaší ochotné operátorky, odejdu od vás úplně.

s pozdravem Čechová Silvie


Požadované řešení

proškolení vašich operátorů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2017 13:19, před 8 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2017 14:46, před 8 lety

Dobrý den, paní Čechová,

mrzí mě, jestli došlo k chybě při nastavení tarifu. Kontaktovala jste nás, abychom se na to mohli podívat?

Pokud ne, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a rádi to ověříme. Jestli jsme vám slíbili jiné nastavení tarifu, než které máte nyní, samozřejmě to napravíme.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 20:16, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:51, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.