Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#15046Dobrý den, chci si stěžovat na stažení častky ve výši 2394 kč bez jakeho koliv upozornení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2017, před 8 lety

Martin Majzlík

Znění stížnosti

Dobrý den bylo mi bez jakéhokoli sdělení stažena z učtu společnosti C-Date částka ve výši 2394 kč a to zcela bez jakéhokoli upozornení nebo duvodu či na zaklade mnou aktivovanou službu.


Požadované řešení

řešení by bylo pro mne kdyby mi společnost C-Date vrátila peníze a komplet zrušila učet u jejich internetove seznamky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2017 09:12, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 15:33, před 8 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistroval, respektive ID svého profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2017 07:03, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2017 16:12, před 8 lety


Martin Majzlík

dobrý den, moje ID na stránce C-date je :UHLB6K28
a e-mail je - martinmajzlik1990@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2017 17:32, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2017 09:32, před 8 lety

Account ID: 47263076


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 03.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2017 12:02, před 8 lety


Martin Majzlík

Dobrý den, tak jsem udělal vše jak společnost C-DATE navadí k ukončení premium učtu ,ale nejak jsem nepochodil, za prve formulář na ukončení členství je psan celkem zváštním spůsobem, po přehlednutí techto nedostatku jsem jsem ,ale vše vyplnil a zašel na poštu tento formulář od faxovat na číslo ktere společnost uvadí :0035226302697 .Nic méně asi po cca 1 hodine zdžování celé pošty ,se nam přes veškerou snahu nepodařilo s číslem spojit. tímto žadam společnost o jasný a hlavně funkční způsob jak členství zrušit a ja jej urřitě rád udělam ,v opačném případe dekuji stránce d-test, ale skusím tuto situaci řešit pravní cestou, přikládam foto mého snažení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2017 12:54, před 8 lety

Account ID: 47263076


Přejeme Vám dobrý den.

Prodloužení Vašeho VIP členství bylo vypovězené/ zrušené na základě přiloženého dokumentu.

Vaše VIP členství je platné do: 03.09.2017 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

V případě, že si budete přát svůj profil definitivně smazat, můžete tak učinit přímo v sekci 'Nastavení', respektive v dané souvislosti kontaktujte Zákaznický servis C-date prostřednictvím emailové adresy service@c-date.cz.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2017 05:52, před 8 lety


Martin Majzlík

Dobrý den přeji , pokud je to vážne tak, tak vám mockrát dekuji za pochopení me situace a cele dořešení v klydu a bez potíži jsem vám zato nesmírne vděčný. S pozdravem krásneho dne P.Majzlík tak též chci poděkovat společnosti D-test za pomoc při řešení tohoto problému a pro mne, bezvýchodné situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.