Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#15050Technický průkaz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2017, před 8 lety

Roman Šuta

Znění stížnosti

Dobrý den. 5.2.2017 jsem zakoupil v autobazaru AAA Ostrava vůz značky hyundai i30, SPZ 7T2 6301, VIN TMADC51CACJ233062 rok výroby 2011 1.4 CVVT benzín. Jelikož jsem neměl hotovost na celý vůz,tak mi byl poskytnuto vzít si spotřebytelský úvěr ktery sprostředkovalo AAA přes auto leasing. Při podepisování všech smluv mi bylo řečeno, že doklady od vozidla jsou v Praze a tudíž je musí z Prahy poslat poštou abych mohl provést evidenční kontrolu a po evidenční kontrole mám zpět do prahy poslat VTP,ORV,plnou moc s ověřeným podpisem a originál protokol o evidenční kontrole a tudíž pak na základě toho zajistí přepis na mě.Po několika dnech pročítání smluv jsem zjistil že vozidlo na mě přepsané nebude,ale bude přepsané na společnost co mi poskytla úvěr. Takže autoleasing je vlastník vozidla a já jako kupující jsem pouze provozovatel. Tudíž žáden majitel vozidla jak uvádí reklama pro poskytnutí úvěru.(budiž zřejmě asi moje chyba při podepisování smlouvy že jsem si toho nevšiml a podepsal). Z toho zase plyne moje povinnost že do 21 dnů mám poslat TP autoleasingu ke kontrole o přepsání vozidla na danou společnost. Dne 14.2 jsem odeslal veškeré potřebné dokumenty k přepisu vozidla zpět do Prahy. 15.2 mi přišla sms od české pošty že doporučené psaní bylo doručeno 15.2 příjemci.Dodnes mi ale nepřišlo TP a ORV přepsané zpět.Po telefonátu na informace AAA dne 2.3. mi bylo řečeno že doklady se budou odesílat zřejmě 3.3. a že možná by mohly přijít 7.3.(mohly)Když sem se zeptal proč to trvá tak dlouho když doklady zmé strany přišly 15.2,tak mi bylo zděleno,že AAA jsou firma a že to tam dávaj na přepis hromadně,tak musím prostě počkat. Jo ale,že já mám zase povinnost poslat TP na kontrolu autoleasingu to neřeší. Naštěstí po zjištování a prosení u autoleasing mi byla doba dodání k nim prodloužena. Abych to celé shrnul už je to měsíc od koupi vozidla a já nemám potřebné doklady k provozu vozidla na pozemní komunikaci ikdyž už jsem poslal první splátku úvěru.
P.S. píši to sem také proto aby mi byly některé věci vysvětleny a také si myslím,že hodně lidí si tyhle stránky čte a díky různým komunikacím mezi stěžovatelem a prodávajícím získají informace o kterých třeba nevěděli a při koupi vozidla a prodeji veškeré získáne informace mohou hned řešit a vysvětlit si na pobočce a předejdou pak zbytečným nesrovnalostem po koupi nebo prodeji vozidla.Předem děkuji za vysvětlení.


Produkt

hyundai i30, SPZ 7T2 6301, VIN TMADC51CACJ233062 rok výroby 2011


Požadované řešení

Vysvětlení:
1. proč z vaší strany trvá tak dlouho přepis vozidla a vrácení dokumentů kupujicímu?
2.proč na vašich stránkách u koupi vozidla na úvěr uvádíte cituji:okamžitě se stáváte majitelem vozu. Když né vždy to je pravda.To myslím pak docela klame zákazníka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2017 16:12, před 8 lety

Byl-li při nabízení koupě vozidla užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Jestliže se společnost zavázala zajistit přeregistraci vozidla v zastoupení v určité prokazatelně sjednané době a neučinila tak, lze po ní požadovat náhradu případné škody, která by v souvislosti s nesplněním smluvní povinnosti spotřebiteli vznikla.

Přislíbila-li společnost plnit v příslušném čase a neučinila-li tak, ocitá se v prodlení. Pokud společnost nesplní svou smluvní povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí spotřebitel poskytl výslovně nebo mlčky, může spotřebitel od smlouvy o zastoupení při přeregistraci vozidla odstoupit a požadovat navrácení zaplacené částky za toto zastoupení. Bylo-li prodávajícímu uděleno zástupčí oprávnění za účelem přeregistrace vozidla, odpovídá prodávající za řádné splnění pokynů zmocnitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2017 12:33, před 8 lety

Vážený pane Šuto,
mám informaci, že Vás kolegové kontaktovali a věc by měla být vyřešena - že doklady již máte. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2017 19:04, před 8 lety


Roman Šuta

Dobry den. Pani Miklikova dekuji za vaší odpověď a ano doklady jsem uz dostal zpět. I když podle mě vše trvalo možná zbytečně dlouho. Ale možná to je i schválně. Doklady jsem jiz zaslal hned leasingové společnosti aby vse bylo v poradku z me strany.

Dtest.- dekuji Vam za vasi radu a urcite jdu na českou obchodní inspekci,jelikoz to neni jediny problem pri koupi vozu (skryte vady na vozidle atd).jen musim pockat az se ke me dostanou jeste nejake informace ohledne vozidla. A pak to predam COI at to posoudi oni a popripade muj pravnik a mozna i media.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2017 15:50, před 8 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2017 17:21, před 8 lety


Roman Šuta

Hodnocení:

Komentář: K tomuhle už taky nemám co dodat