Společnost


Petr Sadílek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15051Placení za nevyužívané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2017, před 8 lety

Honza Kumšta

Znění stížnosti

9.1. objednaná a zaplacená služba 303Kč - na 30dní zkušební dobu viz uvodní strana webu
službu jsem využil pouze 1x a to v den objednání, včera mi přišel mail s upomínkou na zaplacení dalšího měsíce (za Únor)i když jsem službu nijak v předchozím měsíci nevyužíval


Produkt

Faxové služby přes internet (odeslání z webového formuláře nebo přes mail) a další


Požadované řešení

ideálně zrušení veškerých poplatků za nevyužitý měsíc nebo jiná kompenzace dle návrhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2017 06:30, před 8 lety

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o poskytované službě a o jejích hlavních vlastnostech. Podnikatel má povinnost ještě před uzavřením smlouvy informovat spotřebitele rovněž o době, po kterou bude smlouva strany zavazovat. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Záleží tedy, zda-li informace o trvání smlouvy byla při jejím uzavírání pro spotřebitele dostatečná. Pokud by tato informace byla obsažena pouze v obchodních podmínkách, nikoliv přímo ve smlouvě, spotřebitel by mohl také namítat neúčinnost tohoto ustanovení obchodních podmínek, neboť jej nemohl rozumně předpokládat (neplatí, pokud by jej přijal výslovně).

Uzavřený smluvní vztah o využívání služeb se řídí obchodními podmínkami podnikatele, které jsou zveřejněny na http://www.fax.cz/podminky. Zde je uvedeno, že smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Do 30 dnů od objednávky může Zákazník službu vypovědět bez udání důvodu a bez výpovědní lhůty s tím, že má nárok na vyčerpání zaplacené částky. Do 30 dnů po odeslání objednávky (testování služby) se může spotřebitel rozhodnout, že službu nechce dále používat (standardně platí měsíční výpovědní lhůta). Může tak službu 30 dní testovat a zjistit jak mu vyhovuje. Pokud chce službu zrušit, je třeba informovat podnikatele o jejím zrušení. Za zrušení služby se neplatí žádný poplatek.

Výpověď služby je třeba podat emailem. Výpovědní lhůta je měsíční a počíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena.

Pokud byl spotřebitel řádně informován o službě, jejích vlastnostech, době trvání závazku a neoznámil podnikateli v rámci 30 denní lhůty pro testování služby písemně formou emailu, že si nepřeje v jejím využívání nadále pokračovat, pak může ukončit smluvní vztah písemnou výpovědí formou emailu avšak s měsíční výpovědní lhůtou, neboť smluvní strany si sjednaly, že je možné závazek vypovědět. Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 19:18, před 8 lety

Zakaznik si objednal sluzbu s mesicnim pausalem na dobu neurcitou dne 6.1.2017 s tim, ze mohl sluzbu zrusit do 30 dnu bez vypovedni lhuty, coz vsak neucinil a sluzbu vypovedel az 2.3.2017. Zakaznik dokonce faxoval do zahranici nad ramec volnych jednotek, ktere mel v pausalu. Bohuzel odmita za tyto vyuzite a objednane sluzby zaplatit. Podminky a informace o mesicnim pausalu jsou pritom na nasich strankach velmi zretelene uvedene: v Ceniku, v KAZDEM kroku objednavky a v rekapitulaci objednavky. Stejne tak zakaznik dostava rekapitulaci objednavky do emailu, takze informace o mesicnim pausalu je NEPREHLEDNUTELNA. V ramci vstricnosti jsme zakaznikovi nabidli sluzbu ukoncit bez vypovedni lhuty, ikdyz byla vypoved podana az 2.3.. Zakaznik vsak tento navrh neakceptoval a nechce jiz platit nic. Bohuzel nam se sluzbou a jeho faxovanim do zahranici vznikly naklady, na jejichz uhrade musime trvat. Nemuzeme bohuzel stornovat jiz vystavene faktury za minula obdobi a sluzbu mu rusit ZPETNE, jsme vsak ochotni mu sluzbu ukoncit okamzite a zadne dalsi faktury mu jiz nevystavovat, ikdyz radna vypoved v jeho pripade je az do 30.4.2017.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2017 20:29, před 8 lety


Honza Kumšta

vyhrál jste, nemám náladu toto řešit, jak se říká moudřejší ustoupí, platba byla odeslaná. ale požaduji nějaké potvrzení o ukončení služby
VS: 109888
popis pro příjemce: "zákazník 7412"
.
zaplatil jsem 303Kč za první zkušební měsíc neříkejte že odeslání faxu do zahraničí kamkoliv po světe stojí víc než 303Kč, dejme tomu že ano a posíláte ho vytisknutý osobně přepravní službou :D :D musím se smát ani přepravní služba si nenaúčtuje tolik za dopis do zahraničí ale, ted dostanete dalších 549,34Kč a myslím že ted zase já mohu říct že je to nad rámec poskytnuté služby kterou jsem následující měsíc ani 1x nevyužil.
.
ale zajímala by mě jediná věc, kolik lidí jste takto už obral? a kolik lidí by se nechalo napálit kdyby služba byla placená jako předplatné (dopředu) asi moc ne že ? jste šikovnej, moc dobře víte jak obrat lidi a posílat jim faktury až po období využívání aby tak byli nuceni platit pod výhrůžkami sankcí
kdyby služba fungovala na principu předplatného asi by jste moc nevydělal lidi by si zaplatili jen první měsíc a další měsíc už neobjednali, to by asi nefungovalo že ?
ovšem zaráží mě jedna věc a to že jsem potřeboval ověřit platnost služby kterou jsem musel poslat vaším faxem a z podpory mě odpověděli.... no však si to přečtete viz. screen
https://ctrlv.cz/shots/2017/03/07/9Dmp.png
.
vaše služba mi byla přímo doporučena zahraniční firmou, tak mě napadá neříká se tomu náhodou smluvní partnerství firem (dohazování zákazníků..... apod.)
tím by se ale vyvrátilo vaše tvrzení že službu jsem využil nad rámec možností pokud vaše firmy spolupracují a dohazují si zákazníky tak mi netvrďte že jsem využil službu nad rámec možností když mi byla přímo doporučena
.
mimochodem když už se v tom tak šťourám asi se zajdu zeptat někam kde mají Fax třeba na tu poštu kolik stojí odeslání jedné stránky do Německa, bude to víc než 303Kč ? .... znovu se musím smát
snad už budete spokojen, máte co jste chtěl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:05, před 7 lety

Podnikatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.