Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15056Podvodné stažení Kč 99,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2017, před 8 lety

Lukáš Inderský

Znění stížnosti

Prohlížel jsem si stránku na internetu a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěl jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1488525084mb13429271921:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat.
Tak jsem to odklikl a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. .
Dále jsem raději na nic neklikal.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, protože jde o podvod. Kdy jsem si nic nechtěl objednat.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2017 08:52, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 13:40, před 8 lety

Dobrý den pane Inderský,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2017 14:32, před 8 lety


Lukáš Inderský

Telefonní číslo a bankovní účet byl zaslán na uvedený e-mail: infolinka@comgate.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 16:57, před 8 lety

Dobrý den pane Inderský,


děkujeme za uvedené údaje pro vrácení částky 99 Kč. Částku budeme refundovat dle metodiky v pátek.

Přejeme hezký den.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 06:11, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 12:50, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření ke stížnosti.

"Dobrý den,
na výzvu o sdělení, v jaké fázi se stížnost 15056 nyní nachází, případně o její uzavření, jsem zapomněl reagovat a vzpomněl jsem si na to až nyní při upozornění o uzavření případu. Hned jsem provedl kontrolu výpisu od 1. března až do teď a částka Kč 99,- která měla být vrácena nikde. Tak že do dnešní doby nebyly peníze vráceny.
Přitom číslo účtu jsem zaslal a 6.3.2017 mi přislo z infolinka@comgate.cz, že děkujeme za uvedené údaje pro vrácení částky 99 Kč. Částku budeme refundovat dle metodiky v pátek.

Prosím o prověření.
Lukáš Inderský"

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2017 20:03, před 8 lety

Dobrý den pane Inderský,

děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vám částku 99 Kč urgentně zaslali na Váš účet.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2017 09:51, před 8 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2017 12:34, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.