Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Prohlížel jsem si stránku na internetu a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěl jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1488525084mb13429271921:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat.
Tak jsem to odklikl a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. .
Dále jsem raději na nic neklikal.
Požaduji vrácení peněz, protože jde o podvod. Kdy jsem si nic nechtěl objednat.
Děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Inderský,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Telefonní číslo a bankovní účet byl zaslán na uvedený e-mail: infolinka@comgate.cz
Dobrý den pane Inderský,
děkujeme za uvedené údaje pro vrácení částky 99 Kč. Částku budeme refundovat dle metodiky v pátek.
Přejeme hezký den.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření ke stížnosti.
"Dobrý den,
na výzvu o sdělení, v jaké fázi se stížnost 15056 nyní nachází, případně o její uzavření, jsem zapomněl reagovat a vzpomněl jsem si na to až nyní při upozornění o uzavření případu. Hned jsem provedl kontrolu výpisu od 1. března až do teď a částka Kč 99,- která měla být vrácena nikde. Tak že do dnešní doby nebyly peníze vráceny.
Přitom číslo účtu jsem zaslal a 6.3.2017 mi přislo z infolinka@comgate.cz, že děkujeme za uvedené údaje pro vrácení částky 99 Kč. Částku budeme refundovat dle metodiky v pátek.
Prosím o prověření.
Lukáš Inderský"
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Inderský,
děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vám částku 99 Kč urgentně zaslali na Váš účet.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.