Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stezuji si na tv barandov,porad rychla hra...Nechala jsem se unest rodinou a zavolala na uvedene tel.cislo.spojeni bylo nekolikrat vyrizovano spobovatelkou ,kde bylo slyset dite,kt.si tam broukalo a hralo s hrackama+zvuk radia...pani nekolikrat zopakovala,ze me spoji...nakonec po 30min,kdyz mi oznamila,ze me prepojuji do rezie,co mam udelat,najednou oni hovor ukoncili a to se stalo3xza sebou!!!!Za tel.budu diky tomu platit adi 3000 Kc(min.90kc).Bylo to zive vysilani,kt. Trvalo jeste asi hodinu,nikomu to nezvedli,jen byly lidi "ve fronte",kterym uctovali za telefon.Soutez skoncila a nikomu to nezbedli!!!!Jak takovou nepoctivou hru muze tv barandov povolit?Hraci automaty se stahuji-je to hazard a verejna televize verejne okrada divaky o tisice korun?Co na to policie a ministerstvo spravedlnosti?Zkuste si tam zavolat a uvidite...Je to odporne jednani a nechci,aby lidi v nouzi,kteri doufaji,ze by jim to mohlo pomoct,jsou jeste okradeni a nehlede na to,ze se vas ani neptaji na vek...klidne skolak muze zavolat a utratit rodicum tisice aniz by to vedel,vedeli(jen v dobre vire udelat rodicum radost)...
Udelejte s tim neco nebo to dam na ministerstvo spravedlnosti...
tv barandov,porad Rychla hra
Zrusit porad
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.