Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 21.7.2016 jsem zakoupil ve zmíněnén eshopu mobilní telefon iPhone 5C viz fa 002121. Zhruba po 7 měsících došlo k závadě na tomto přístroji (při vytáčení telefonního čísla se mobil vypnul a déle se ho už nedařilo spustit. Uvedený přístroj jsem důkladně zabalil a zaslal dne 27.2.2017 k reklamaci na adresu uvedenou pro reklamace na stránkách dodavatele.
Od známého jsem byl varovám před praktikami tohoto prodejce ve smyslu řešení reklamací a poradil mi, pořídit si fotodokumentaci zmíněného mobilu, aby nedošlo k tvrzení, že přístroj je mechanicky poškozen.
Dne 5.3.2017 mi přišla toto zpráva:
Dobrý den , ohledně vaší reklamace nabízíme pouze výměnu komplet LCD panelu za cenu 1590Kč
Na tel byli nalezeny mechanické nedostatky pády vrypy.
Prosíme o zpětnou vazbu s pozdravem Elektroshock.cz
Na toto jsem reagoval odpovědí, že přístroj nebyl mechanicky poškozen a k závadě došlo při telefonování. Obratem odpověděl toto: Vážený pane Janči,
jak vidíte z naší přílohy, telefon utrpěl tupý ráz na roh a díky tomu došlo k poškození přístroje. Nemůžeme v tomto případě přístroj reklamovat. Pouze můžeme vyměnit již zmiňovaný LCD panel. ( žádná příloha nebyla zaslána ).
Obracím se prosím na vás se zádostí o pomoc, v úctě Zdeněk Jančí
Žádám garanční opravu mobilního telefonu v rozsahu závady, případně zrušení kupní smlouvy a vrácení uhrazené částky t.j. 5690 Kč Děkuji, Zdeněk Jančí
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Reklamace mobilního telefonu iPhone 5C. Po vyjádření, že závada telefonu není závadou garanční jsem podat stížnost na tento web a náhle došlo ke změně postoje ze strany prodejce, Oznámil mi, že uvedený přístroj opraví v rámci garance. Za několik dnů 10.3.2017 jsem obdržel zprávu tohoto znění "Dobrý den, po domluvě s jednatelkou vám byl lcd vyměněn. Prosíme o ukončení sporu na vasestiznosti.cz " . Telefon mi byl doručen 15.3.2017 společností DPD. Byl zabalen v papírové obálce a bez protokolu o opravě, či jiné zprávy. Po rozbajení jsem zjistil, že originální plastová krabička je poškozena. Toto jsem oznámil s přiloženou fotodokumentací prodejci a požádal ho o výměnu originální krabičky. Na toto prodejce nereagoval. Opravený telefon jsem předal ke kontrole značkovému servisu Apple a bylo mi oznámeno, že LCD byl opravdu vyměněn, ale za LCD neoriginální ( druhovýroba ). Toto jsem prodejci oznámil a požádal jsem ho o vysvětlení, proč byl instalován neoriginální díl a požádal o nápravu. Do dnešního dne 20.3.2017 jsem odpověď neobdržel a na tuto zprávu nebylo ze strany prodejce reagováno. Toto jednání vypovídá velmi transparentně o prodejci a já bych touto cestou chtěl velmi důrazně varovat před touto společností ( Elektroshock nebo Dol-Kre-4you s.r.o. ) .
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.