Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
během běžného nošení obuvi v souladu s podmínkami užití se po několika měsících samovolně odlepila podrážka. V takové obuvi se samozřejmě nedá chodit, tak jsem je ihned vyměnil za jiné a šel jsem je reklamovat. Je zjevné, že spoj mezi patou kůže a gumou drží na tenkém slepení cca 3mm silném. Boty nebyly uznány v reklamaci s odůvodněním: "Zákazník jednoznačně porušil základní podmínku, která ukládá kupujícímu povinnost uplatnit případné vady bez zbytečného odkladu." Tato věta je nepravdivá. Boty byly ihned po zjištění vady reklamovány a nebyly užívány. Myslím si, že by v rámci zákona měli tuto situaci dokázat kupujícímu, osobně mě toto odůvodnění uráží. Místo nákupu OC Šantovka Olomouc.
Boty Vapiano, 2220393180136
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
potvrzujeme, že reklamace č. R3241479467 našeho zákazníka, pana Řehořka, byla shledána neoprávněnou.
Reklamovaná obuv byla i za tak krátkou dobu zcela využita, nejevila známky potřebné péče a údržby. Byla předána ve stavu, kdy již nebylo možné event. oprávněné vady odstranit.
Jelikož si však každého zákazníka vážíme, navrhujeme, aby zákazník obuv opětovně na některé z našich prodejen CCC reklamoval.
Děkujeme.
S pozdravem,
CCC Czech, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.