Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#15076Odlepení podrážky od paty u bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2017, před 8 lety

Roman Řehořek

Znění stížnosti

Dobrý den,
během běžného nošení obuvi v souladu s podmínkami užití se po několika měsících samovolně odlepila podrážka. V takové obuvi se samozřejmě nedá chodit, tak jsem je ihned vyměnil za jiné a šel jsem je reklamovat. Je zjevné, že spoj mezi patou kůže a gumou drží na tenkém slepení cca 3mm silném. Boty nebyly uznány v reklamaci s odůvodněním: "Zákazník jednoznačně porušil základní podmínku, která ukládá kupujícímu povinnost uplatnit případné vady bez zbytečného odkladu." Tato věta je nepravdivá. Boty byly ihned po zjištění vady reklamovány a nebyly užívány. Myslím si, že by v rámci zákona měli tuto situaci dokázat kupujícímu, osobně mě toto odůvodnění uráží. Místo nákupu OC Šantovka Olomouc.


Produkt

Boty Vapiano, 2220393180136


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 21:22, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2017 13:48, před 8 lety

Dobrý den,

potvrzujeme, že reklamace č. R3241479467 našeho zákazníka, pana Řehořka, byla shledána neoprávněnou.

Reklamovaná obuv byla i za tak krátkou dobu zcela využita, nejevila známky potřebné péče a údržby. Byla předána ve stavu, kdy již nebylo možné event. oprávněné vady odstranit.
Jelikož si však každého zákazníka vážíme, navrhujeme, aby zákazník obuv opětovně na některé z našich prodejen CCC reklamoval.

Děkujeme.


S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2017 05:43, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2017 10:02, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.