Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15077Podvodné odčerpání SMS platby 99,-Kč za nevyžádaný ANTIVIR

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2017, před 8 lety

Václav Moll

Znění stížnosti

Dne 6.3.2017 v 11,33 hod. při prohlížení internetu na mobilním telefonu se objevila informace o zavirování telefonu.
Okno nešlo zavřít jinak, nežli kliknout na odkaz slibující odvirování.
For Antivir 6: 1488796335mb1545882482: 89-
Poté byla stržena částka 99,- Kč s následující SMS zprávou z čísla telefonu 90309099.
Nakoupili jste Antivirus za 99,- Kč. http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com Dále jsem raději na nic neklikal. Tuto aplikaci jsem si nestáhl.


Požadované řešení

Z důvodu neoprávněného naúčtování poplatku za antivirus, který jsem si neobjednal , požaduji vrácení částky 99,- Kč na číslo, ze kterého byla částka stržena, které samozřejmě musíte znát i přesto je zde uvádím 776174036.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 21:17, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 21:33, před 8 lety

Dobrý den pane Moll,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2017 09:42, před 8 lety


Václav Moll

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Uvádím číslo telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč 776174036 a dále č.ú.4132350/0300 kam je možné požadovanou částku 99 Kč poslat.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2017 10:31, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 12:44, před 8 lety

Dobrý den pane Moll,


děkujeme za uvedené údaje pro vrácení částky 99 Kč. Částku budeme refundovat dle metodiky v pátek.


S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2017 23:06, před 8 lety


Václav Moll

Bohužel jsem se chtěl večer 7.3.2017 ve 22:24h podívat na zprávy z internetu a telefon se nedá používat z důvodu neustálého otravování výše citovaným nevyžádaným antivirem, mám tam dva prohlížeče a je to na obou tzn. že telefon je prakticky nepoužitelný. Žádám aby fy ComGate Payments, a.s. učinila nápravu aby nadále tento nevyžádaný antivir neobtěžoval. Telefon jsem musel vypnout a vytáhnout obě SIM aby nebylo možné inkasovat další peníze za nevyžádaný antivir. Předem děkuji za pomoc při řešení tohoto problému. Antivir je v mobilu i po vytažení obou SIM.
Ještě jednou děkuji za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 05:51, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2017 13:17, před 8 lety

Dobrý den pane Moll,


doporučujeme dát mobilní telefon do továrního nastavení, ale zálohujte si kontaky, aby nedošlo k jejich smazání.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.3.2017 09:06, před 8 lety


Václav Moll

Dobrý den
stále čekám na vrácení částky 99 Kč fy ComGate Payments, a.s.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 14:43, před 8 lety

Dobrý den pane Moll,

veškeré údaje pro refundaci jsme předali přímo na poskytovatele, aby Vám vrátili částku 99 Kč. Dle metodiky naši společnosti refundujeme vždy v pátek, zřejmě refundace bude obdobná. Z naší strany jsme ještě kontrolovali zda jsem informace pro vrácení pěněz správně uvedli a bylo vše v pořádku.


Přejeme hezký den.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 10:37, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2017 10:29, před 8 lety


Václav Moll

Dobrý den,

níže uvádím telefonní číslo na kterém jsem zjišťoval jak bude požadavek mé stížnosti řešen. Bylo mě sděleno ústně do telefonu a následně e-mailem
že potřebují:

Uvádím jejich požadavek
Prosíme k refundaci částky za 99 Kč u tel.+420776174036.

1, číslo bankovního účtu

2, IBAN

3, SWIFT

Všechny požadované údaje dostali e-mailem 6.4.2017, 13:37
--------------------------------------------------------------------

Dobrý den pane Moll,

děkujeme za uvedené údaje na refundaci, které jsme předali poskytovateli, aby Vám mohl vrátit 99 Kč.

Přejeme hezké svátky velikonoční.

S pozdravem,

S přátelským pozdravem,

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

e-mail: infolinka@comgate.cz

GSM: +420 495 855 445
-------------------------------------------------------------------------

Rozhodl jsem se, vzhledem k tomu, že výše citovaná firma nemá zájem peníze vrátit pouze se odvolává na nějakou neznámou firmu, kterou nikdy nepojmenovala. Celou záležitost předám na prošetření ČOI a ČTU pokud nebudou peníze do 4.5.2017 vráceny.

Děkuji za pomoc při řešení problému
přeji hezký den V.Moll

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 10:32, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 11:32, před 8 lety

Dobrý den pane Moll,

děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vám částku 99 Kč urgentně zaslali na Váš účet.

S přátelským pozdravem,

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.5.2017 11:38, před 8 lety


Václav Moll

Hodnocení:

Komentář: Vrácení částky trvalo 1 měsíc 25 dnů. Vzhledem k velikosti částky 99,-Kč je tato doba poměrně dlouhá.