Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 6.3.2017 v 11,33 hod. při prohlížení internetu na mobilním telefonu se objevila informace o zavirování telefonu.
Okno nešlo zavřít jinak, nežli kliknout na odkaz slibující odvirování.
For Antivir 6: 1488796335mb1545882482: 89-
Poté byla stržena částka 99,- Kč s následující SMS zprávou z čísla telefonu 90309099.
Nakoupili jste Antivirus za 99,- Kč. http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com Dále jsem raději na nic neklikal. Tuto aplikaci jsem si nestáhl.
Z důvodu neoprávněného naúčtování poplatku za antivirus, který jsem si neobjednal , požaduji vrácení částky 99,- Kč na číslo, ze kterého byla částka stržena, které samozřejmě musíte znát i přesto je zde uvádím 776174036.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Moll,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Uvádím číslo telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč 776174036 a dále č.ú.4132350/0300 kam je možné požadovanou částku 99 Kč poslat.
Děkuji
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Dobrý den pane Moll,
děkujeme za uvedené údaje pro vrácení částky 99 Kč. Částku budeme refundovat dle metodiky v pátek.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Bohužel jsem se chtěl večer 7.3.2017 ve 22:24h podívat na zprávy z internetu a telefon se nedá používat z důvodu neustálého otravování výše citovaným nevyžádaným antivirem, mám tam dva prohlížeče a je to na obou tzn. že telefon je prakticky nepoužitelný. Žádám aby fy ComGate Payments, a.s. učinila nápravu aby nadále tento nevyžádaný antivir neobtěžoval. Telefon jsem musel vypnout a vytáhnout obě SIM aby nebylo možné inkasovat další peníze za nevyžádaný antivir. Předem děkuji za pomoc při řešení tohoto problému. Antivir je v mobilu i po vytažení obou SIM.
Ještě jednou děkuji za pomoc.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Moll,
doporučujeme dát mobilní telefon do továrního nastavení, ale zálohujte si kontaky, aby nedošlo k jejich smazání.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den
stále čekám na vrácení částky 99 Kč fy ComGate Payments, a.s.
Děkuji
Dobrý den pane Moll,
veškeré údaje pro refundaci jsme předali přímo na poskytovatele, aby Vám vrátili částku 99 Kč. Dle metodiky naši společnosti refundujeme vždy v pátek, zřejmě refundace bude obdobná. Z naší strany jsme ještě kontrolovali zda jsem informace pro vrácení pěněz správně uvedli a bylo vše v pořádku.
Přejeme hezký den.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
níže uvádím telefonní číslo na kterém jsem zjišťoval jak bude požadavek mé stížnosti řešen. Bylo mě sděleno ústně do telefonu a následně e-mailem
že potřebují:
Uvádím jejich požadavek
Prosíme k refundaci částky za 99 Kč u tel.+420776174036.
1, číslo bankovního účtu
2, IBAN
3, SWIFT
Všechny požadované údaje dostali e-mailem 6.4.2017, 13:37
--------------------------------------------------------------------
Dobrý den pane Moll,
děkujeme za uvedené údaje na refundaci, které jsme předali poskytovateli, aby Vám mohl vrátit 99 Kč.
Přejeme hezké svátky velikonoční.
S pozdravem,
S přátelským pozdravem,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
e-mail: infolinka@comgate.cz
GSM: +420 495 855 445
-------------------------------------------------------------------------
Rozhodl jsem se, vzhledem k tomu, že výše citovaná firma nemá zájem peníze vrátit pouze se odvolává na nějakou neznámou firmu, kterou nikdy nepojmenovala. Celou záležitost předám na prošetření ČOI a ČTU pokud nebudou peníze do 4.5.2017 vráceny.
Děkuji za pomoc při řešení problému
přeji hezký den V.Moll
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Moll,
děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vám částku 99 Kč urgentně zaslali na Váš účet.
S přátelským pozdravem,
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Hodnocení:
Komentář: Vrácení částky trvalo 1 měsíc 25 dnů. Vzhledem k velikosti částky 99,-Kč je tato doba poměrně dlouhá.