Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před měsícem jsem převedl 4 tel.čísla od T-mobilu na nového operátora O2. Všechny smlouvy jsem měl ukončeny(na nový telefon, výhodnější tarify), bohužel jsem si nebyl vědom že mám pořád uzavřenu smlouvu významného zákazníka, kterou jsem uzavřel před 7 lety a která se vždycky automaticky obnovovala po 2 letech. Protože mi nikdy nepřišlo upozornění, že smlouva byla opět obnovena na další dva roky tak jsem samozřejmě za ty léta zapomněl, že jsem měl měl něco takového uzavřeno. Teď mi přišel po měsíci od převodu dopis, který upozorňuje, že musím mít dle smlouvy uzavřenu alespoň jednu Účastnickou smlouvu a uhradit minimální měsíční částku 2200,-kč po dobu jednoho roku než vyprší Smlouva významného zákazníka a ta smlouva nejde vypovědět dříve než 28.1.2015. Kdyby mne operátor upozornil při tel.kontaktech o této skutečnosti, počkal bych s převedením tel. k jinému operátorovi, ale teď jsem postaven do situace kdy budu muset zaplatit cca 26000, kč T-mobilu než bude možnost ukončit smlovu. Je to dost necitlivé a tvrdé. T-Mobile mi poskytl číselný kÓd pro převod k jinému operátoru a to mohla být poslední možnost dát mi vědět informaci, že jsem pod stálou smlouvou.
Smlouva významného zákazníka dle všeobecných obchodních podmínek T Mobile
Ukončení smlouvy zpětně s datem převodu k jinému operátoru.
|
Tweet |
V současných podmínkách smlouvy významného zákazníka je stanoveno, že v případě, že není smlouva na dobu určitou ukončena, mění se na smlouvu na dobu neurčitou, kde je možnost s jednoměsíční výpovědní lhůtou smlouvu vypovědět - podmínky smlouvy významného zákazníka z 15.9.2012.
8.8.2013 nabyla účinnosti novela zákona o elektronických komunikacích upravující maximální výši pokut za výpověď smlouvy před skončením smluvního období. Tato výše je stanovena maximálně na 20% z nevyužitých plateb. Od účinnosti novely mají operátoři 6 měsíců, aby příslušná ustanovení zavedli do svých obchodních podmínek.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za snahu, ale budu muset dál platit T-Mobilu jako mourovatý.