Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Pred asi 3 lety jsem si koupila, zehlicku,nejprve nesplnili doruceni v dane dobe,pote ji objenali znovu (pod jinou objednavkou) a prisla zehlicka na plose poskrabana,kterou nakonec vymenili za jinou,ktera prestala po mesici naparovat, reklamovala jsem-vratili s tim, ze zadana oprava nebyla provedena,protze zehlicka je vporadku, zadala jsem predveni (zehlicka nenaparovala, pokud s ni nikdo noc nedelal, zaracne naparovat nezacne) - nebylo provedeno, tak jsem psala nesouhlas s reklamaci, dodnes nemam ani zehlicku ani penize, na doporuceny dopis nikdy neodepsali...
Zehlicka Braun
Penize nebo funkcni zehlicku.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a včas a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.
Tvrdí-li prodávající, že věc byla během reklamace řádně oprava a nehodlá akceptovat odstoupení od smlouvy, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).
Vážená paní Otahalová,
komunikovala jsem s kolegy na dané prodejně a Vaše zboží je stále připraveno k vyzvednutí.
Můžete se tedy dostavit a bude Vám vydáno.
Bohužel do dnešního dne tak nebylo učiněno.
Mrzí mne, ale nemohu Vám více vyjít vstříc v rámci vrácení platby za zboží.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Dobry den,
byla jsem si pro žehličku na prodejně a je to stále ve stejném stavu tedy:
1. předvést ji nechcete
2. žehličku jsem k vám donesla s tím, že nenapařuje - ve vyjádření reklamace se píše: Přístroj byl důkladně zkontrolován a nebyla zjištěna žádná vada. Přístroj neopravován, není záruční opravou.
Tak nevím, když k Vám donesu žehličku, že nenapařuje, vy v reklamaci napíšete, že nebyla opravována, tak nevím, jak se magicky opraví, proto jsem žádala o předvedení, což odmítáte. Navíc se nějak se někde ztratily mé písemné nesouhlasy s vyřízením reklamace.
Tak nevím, ale asi se nedohodneme. Stále si dokola vedete své. Když žehlička funguje, proč mi to nemůžete předvést? Jak jsem psala výše: "Požadované řešení: Penize nebo funkcni zehlicku." Tak se asi opravdu nedohodneme, když mi chcete stále vracet bez předvedení tu žehličku, kterou jsem vám donesla s tím, že nenapařuje - a to by od napařovací žehličky člověk čekal. Jste podvodníci.
Lenka Otáhalová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.