Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#15080Nevyrizeni reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2017, před 8 lety

Lenka Otahalova

Znění stížnosti

Pred asi 3 lety jsem si koupila, zehlicku,nejprve nesplnili doruceni v dane dobe,pote ji objenali znovu (pod jinou objednavkou) a prisla zehlicka na plose poskrabana,kterou nakonec vymenili za jinou,ktera prestala po mesici naparovat, reklamovala jsem-vratili s tim, ze zadana oprava nebyla provedena,protze zehlicka je vporadku, zadala jsem predveni (zehlicka nenaparovala, pokud s ni nikdo noc nedelal, zaracne naparovat nezacne) - nebylo provedeno, tak jsem psala nesouhlas s reklamaci, dodnes nemam ani zehlicku ani penize, na doporuceny dopis nikdy neodepsali...


Produkt

Zehlicka Braun


Požadované řešení

Penize nebo funkcni zehlicku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 11:10, před 8 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena řádně a včas a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.

Tvrdí-li prodávající, že věc byla během reklamace řádně oprava a nehodlá akceptovat odstoupení od smlouvy, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2017 08:57, před 8 lety

Vážená paní Otahalová,

komunikovala jsem s kolegy na dané prodejně a Vaše zboží je stále připraveno k vyzvednutí.

Můžete se tedy dostavit a bude Vám vydáno.

Bohužel do dnešního dne tak nebylo učiněno.

Mrzí mne, ale nemohu Vám více vyjít vstříc v rámci vrácení platby za zboží.

Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2017 10:05, před 8 lety


Lenka Otahalova

Dobry den,
byla jsem si pro žehličku na prodejně a je to stále ve stejném stavu tedy:
1. předvést ji nechcete
2. žehličku jsem k vám donesla s tím, že nenapařuje - ve vyjádření reklamace se píše: Přístroj byl důkladně zkontrolován a nebyla zjištěna žádná vada. Přístroj neopravován, není záruční opravou.
Tak nevím, když k Vám donesu žehličku, že nenapařuje, vy v reklamaci napíšete, že nebyla opravována, tak nevím, jak se magicky opraví, proto jsem žádala o předvedení, což odmítáte. Navíc se nějak se někde ztratily mé písemné nesouhlasy s vyřízením reklamace.
Tak nevím, ale asi se nedohodneme. Stále si dokola vedete své. Když žehlička funguje, proč mi to nemůžete předvést? Jak jsem psala výše: "Požadované řešení: Penize nebo funkcni zehlicku." Tak se asi opravdu nedohodneme, když mi chcete stále vracet bez předvedení tu žehličku, kterou jsem vám donesla s tím, že nenapařuje - a to by od napařovací žehličky člověk čekal. Jste podvodníci.
Lenka Otáhalová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:44, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.