Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15083Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2017, před 8 lety

Marie Duhaňová

Znění stížnosti

Dne 24.11.2016 jsem zakoupila hodinky k vánocům, po třech týdnech přestaly fungovat. Na stránce prodejce http://www.allhere.cz/ je odkaz napište nám vzkaz, tak jsem napsala, že odesílám dne 25.1.2017 k reklamci zakoupené hodinky. Dle info České pošty,bylo doručeno 26.1.2017, dne 30.1.2017 jsem telefonicky hovořila s pánem ohledně potvrzení reklamace a ten mi řekl, že mám vydržet, že mi dají vědět. Tak jsem čekala a nic se nedělo, žádná zpráva o převzetí reklamace, telefon jenom vyzvání. Dne 22. 2. 2017,přišel email - Vážený zákazníku,
momentálně jsme přijali vaši reklamaci zaslanou na naši adresu. O dalším postupu vás budeme kontaktovat.S pozdravem
Allhere.cz

Dnes 6.3.2017 a stále se nic neděje. Domnívala jsem se, že na vyřízení reklamace je 30 dní.
 


Produkt

 Dne 24.11.2016 jsem jako vánoční dárek - zakoupila hodinky SMARTWATCH GARETT D ZO9 černá. Po 3 týdnech hodinky přestaly fungovat, nelze je  spustit a na nabíjení nereagují.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 20:17, před 8 lety

Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace, pokud její poslední den připadá na víkend či svátek, prodlužuje se lhůta až do následujícího pracovního dne. Pokud bylo doručeno prodejci reklamované zboží dne 26.1.2017, tak lhůta pro vyřízení reklamace počala běžet 27.1.2017.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 15:13, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se spor podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.