Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15084Reklamace telefonu Blackberry Classic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2017, před 8 lety

David Švejdar

Znění stížnosti

Dobrý den,

17.2.2017 jsem zanesl telefon na pobočku Muzeum k reklamaci(RE16084324). Důvody byly následující- opakované vypadávání zvuku při hovoru(hovor stále běží ale nepřenáší se zvuk, zařízení "hluché"), často kolem jedné minuty od počátku hovoru. I opakovaně po zavolání na stejné číslo. Druhým problémem bylo samovolné vypínání a za třetí extrémní pokles výkonu, "zamrznutí" telefonu až nemožnost rozumně ovládat(ne v důsledku vybité baterie). S posledními dvěma záležitostmi jsem se potýkal obvzláště během tohoto zimního období. A jelikož tyto problémy nedovolují běžnou funkčnost telefonu, rozhodl jsem se podat reklamaci a žádat vrácení peněz.
23.2.2017 byla reklamace vyřízena. "Vyjádření technika: Zavada s vypinanim se neprojevila, nabijeni a vybijeni baterie, vzhledem k jejimu stari OK, test na wifi pripojeni, prehravani videi nekolik hodin, doporucujeme udelat tovarni nastaveni telefonu. Hovory OK. Vraceno zpet bez opravy."
S tímto nemohu souhlasit. Pokud byly teploty kolem nula stupňů tak mobil prokazatelně špatně fungoval. Na nabíjení a vybíjení baterie jsem si nestěžoval, to je v pořádku. Hovory taktéž v pořádku nejsou. Zajímal by mě postup hodnocení závad, protože si myslím, že má reklamace nebyla adekvátně řešena.

Stav telefonu při předání: "mikroskrabance na folii, tukance a skrabance na kovovem boku telefonu"


Produkt

Blackberry Classic, sériové číslo 359892051683610


Požadované řešení

Náprava či refundace peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2017 06:09, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2017 10:03, před 8 lety

Dobrý den pane Švejdar.

Váš telefon byl testován a žádná z vámi uvedených vad se neprojevila, bylo doporučeno provedení obnovení telefonu do továrního nastavení. Co se týká používání telefonu v nízkých teplotách, je výrobcem dána provozní teplota 0-35C a to jak pro zařízení tak pro nabíječku. Pokud je přístroj používám v teplotách nižších či vyšších , je to v rozporu s bezpečnostními pokyny výrobce a může dojít k poškození zařízení či úrazu uživatele.

Pokud s vyjádřením reklamace nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který vadu potvrdí.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2017 12:08, před 8 lety


David Švejdar

Dobrý den,
když jsem telefon reklamoval poprvé v roce 2015 tak "musel" být dopraven na pracoviště tuším do Brna a trvalo to celý měsíc. Nyní bylo zboží 17.2. přijato a 23.2. již vyřízeno. Kdo, kde a jak se testoval telefon?

Ano, bavíme se o teplotách uvedených k používání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:38, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.