Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
17.2.2017 jsem zanesl telefon na pobočku Muzeum k reklamaci(RE16084324). Důvody byly následující- opakované vypadávání zvuku při hovoru(hovor stále běží ale nepřenáší se zvuk, zařízení "hluché"), často kolem jedné minuty od počátku hovoru. I opakovaně po zavolání na stejné číslo. Druhým problémem bylo samovolné vypínání a za třetí extrémní pokles výkonu, "zamrznutí" telefonu až nemožnost rozumně ovládat(ne v důsledku vybité baterie). S posledními dvěma záležitostmi jsem se potýkal obvzláště během tohoto zimního období. A jelikož tyto problémy nedovolují běžnou funkčnost telefonu, rozhodl jsem se podat reklamaci a žádat vrácení peněz.
23.2.2017 byla reklamace vyřízena. "Vyjádření technika: Zavada s vypinanim se neprojevila, nabijeni a vybijeni baterie, vzhledem k jejimu stari OK, test na wifi pripojeni, prehravani videi nekolik hodin, doporucujeme udelat tovarni nastaveni telefonu. Hovory OK. Vraceno zpet bez opravy."
S tímto nemohu souhlasit. Pokud byly teploty kolem nula stupňů tak mobil prokazatelně špatně fungoval. Na nabíjení a vybíjení baterie jsem si nestěžoval, to je v pořádku. Hovory taktéž v pořádku nejsou. Zajímal by mě postup hodnocení závad, protože si myslím, že má reklamace nebyla adekvátně řešena.
Stav telefonu při předání: "mikroskrabance na folii, tukance a skrabance na kovovem boku telefonu"
Blackberry Classic, sériové číslo 359892051683610
Náprava či refundace peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Švejdar.
Váš telefon byl testován a žádná z vámi uvedených vad se neprojevila, bylo doporučeno provedení obnovení telefonu do továrního nastavení. Co se týká používání telefonu v nízkých teplotách, je výrobcem dána provozní teplota 0-35C a to jak pro zařízení tak pro nabíječku. Pokud je přístroj používám v teplotách nižších či vyšších , je to v rozporu s bezpečnostními pokyny výrobce a může dojít k poškození zařízení či úrazu uživatele.
Pokud s vyjádřením reklamace nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který vadu potvrdí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,
když jsem telefon reklamoval poprvé v roce 2015 tak "musel" být dopraven na pracoviště tuším do Brna a trvalo to celý měsíc. Nyní bylo zboží 17.2. přijato a 23.2. již vyřízeno. Kdo, kde a jak se testoval telefon?
Ano, bavíme se o teplotách uvedených k používání.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.