Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den mam stejny problem jako jini co psali predemnou."Nejde poslat výpověď předplatného na udaný fax. Zkoušel jsem to několikrát se stejným výsledkem.Žádný jiný kontakt na ukončení předplatného není. " Nekolikrat jsem psal na technickou podporu o okamzite ukonceni VIP clenstvi. Zatim bez odezvy. Vypoved jim ale v podstate byla dorucena-ne bo ne kdyz jsem ji poslal na technickou podporu. Prisel mi potvrzovaci email o prijeti zpravy. Nevim co mam delat. Platebni kartu mam zablokovanou, ale kazdy mesic mi naskakuje castka dalsi a dalsi. Uz mi psali upominku, ze pokud nezaplatim, bude to predano inkasni spolecnosti a naklady budou promne vyssi. Jak z toho ven kdyz s vami nikdo nekomunikuje.
Okamzite zruseni VIP clenstvi
|
Tweet |
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Má-li spotřebitel důvodné podezření na podvodné jednání ze strany společnosti, lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.