Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Včera jsem přes E-shop (č.smlouvy 160629553)zakoupil novou TV za 12000 kč,vyzvedl na pobočce Novodvorská.Při rozbalení a zapojení jsem zjistil že je nefunkční(pravděpodobně nefunkční zdroj).Zavolal jsem na Hot line kde mi vyšli sice vstříc že pro ni přijedou ale nebylo mi i na přímou otázku odpovězeno co dál.Předpokládal jsem že jako solidní firma mi ji vymění za funkční kus.Volal jsem znovu a bylo mi řečeno že mohu čekat až měsíc než ji opraví!!!Takže když to shrnu nemám peníze, nemám TV(můžu čekat až 30 dní), aniž bych jí vyzkoušel ztrácím právo na vrácení do 14 dnů a velmi pravděpodobně jako novou TV dostanu opravenou.Bylo mi řečeno že je to dle Občanského zákoníku,budiž, avšak přístup společnosti mi přijde při nejmenším zarážející.
Děkuji s pozdravem Mareš Jan
Panasonic TX-40DX603E
Rychlá výměna produktu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel neuplatnil své právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu, ale uplatnil reklamaci (práva z vadného plnění), je společnost povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřizování reklamace tedy skutečně může trvat až 30 dní.
Uplatnění reklamace však nebrání spotřebiteli využít práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Pro odstoupení od smlouvy postačí, pokud spotřebitel v této lhůtě odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. I přesto, že je možné odstoupit od smlouvy v této lhůtě bez udání důvodu, doporučujeme v tomto případě, aby spotřebitel důvod uvedl (neboť tím dá najevo, že zboží bylo vadné již při převzetí).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.