Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#15089Vadný výrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2017, před 8 lety

Jan Mareš

Znění stížnosti

Včera jsem přes E-shop (č.smlouvy 160629553)zakoupil novou TV za 12000 kč,vyzvedl na pobočce Novodvorská.Při rozbalení a zapojení jsem zjistil že je nefunkční(pravděpodobně nefunkční zdroj).Zavolal jsem na Hot line kde mi vyšli sice vstříc že pro ni přijedou ale nebylo mi i na přímou otázku odpovězeno co dál.Předpokládal jsem že jako solidní firma mi ji vymění za funkční kus.Volal jsem znovu a bylo mi řečeno že mohu čekat až měsíc než ji opraví!!!Takže když to shrnu nemám peníze, nemám TV(můžu čekat až 30 dní), aniž bych jí vyzkoušel ztrácím právo na vrácení do 14 dnů a velmi pravděpodobně jako novou TV dostanu opravenou.Bylo mi řečeno že je to dle Občanského zákoníku,budiž, avšak přístup společnosti mi přijde při nejmenším zarážející.
Děkuji s pozdravem Mareš Jan


Produkt

Panasonic TX-40DX603E


Požadované řešení

Rychlá výměna produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 12:17, před 8 lety

Pokud spotřebitel neuplatnil své právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu, ale uplatnil reklamaci (práva z vadného plnění), je společnost povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřizování reklamace tedy skutečně může trvat až 30 dní.

Uplatnění reklamace však nebrání spotřebiteli využít práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní. Pro odstoupení od smlouvy postačí, pokud spotřebitel v této lhůtě odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. I přesto, že je možné odstoupit od smlouvy v této lhůtě bez udání důvodu, doporučujeme v tomto případě, aby spotřebitel důvod uvedl (neboť tím dá najevo, že zboží bylo vadné již při převzetí).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2017 08:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.