Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.. 27.8.2013 jsem synovi zakoupila krásné softshellové boty Alpinex v prodejně Andree Andree spol. s.r.o. Havlíčkova 2, Opava,74601. 2.9.2013 v nich poprvé vyšel na cestu do školky. Pro jízdu na kolo a hraní na pískovišti jsem ve stejné prodejně,zakoupila další dvoje levnější boty. Ty hezké měl jen na cestu do školky a zpět popř. na cestu do kina atd. Po měsíci nošení se oběvily díry v patní části podrážek a ve špičkách bot. Syn nemá žádnou poruchu chůze. Rozhodnutí znělo,že se jedná o mechanické poškození. V dobré vůli jsem zakoupila boty od českého výrobce,protože nevěřím levným dodavatelům,ale myslím,že použitý materiál,neodpovídá ceně bot.. Děkuji za pomoc při řešení tohoto problému. Veronika Těžká
Alpinex 03135084, A213001
Za vrácené peníze,velmi ráda zakoupím,ve stejné prodejně, nové boty pro syna,od firmy Obutex. Stále věřím v českou kvalitu..
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace má spotřebitel nárok na řádné písemné odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, kdy dojde k rozporu tvrzení týkající se příčiny vady je podstatné, zda byla vada vytčena v prvních 6 měsích od zakoupení dle § 616 občanského zákoníku. V takovém případě je prodejce povinný dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku prokázat, že zboží bylo v souladu s kupní smlouvou při předání. Pokud tak neprokáže, předpokládá se, že vada byla na výrobku již při koupi.
Sídlo společnosti bylo dohledáno na Slovensku, z toho důvodu doporučujeme kontaktovat pro řešení případu i Evropské spotřebitelské centrum.
Společnost OBUTEX ČR s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.