Společnost


Ing. Ivana Janáková

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15090Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2017, před 8 lety

Michaela Sklenářová

Znění stížnosti

Dne 13.02.2017 jsem objednala dětské oblečení v e-shopu Coolisek.cz v hodnotě 810,-Kč. Obdržela jsem potvrzení objednávky číslo 13583438, spolu s číslem účtu. Platbu jsem uhradila dne 15.2.2017.
Do dnešního dne jsem zboží neobdržela. Včera jsem psala na kontaktní email a ten se mi vrátil jako nedoručitelný.
Recenze jsem si bohužel přečetla až poté a hledám řešení, protože maminek na mateřské, které se napálily stejně jako já, je spousta.

Objednané zboží:

ARMY kojenecká soupravička bílá / maskáč - polodupačky a body (000315sada_army)
(velikost 68, rukáv dlouhý, jméno k vyšití bez jména) 1.00 ks 269 Kč 269 Kč
Polodupačky bílé s proužkovaným lemem - béžový proužek (000357a_natur)
(velikost 62) 1.00 ks 89 Kč 89 Kč
Polodupačky bílé (000316)
(velikost 68) 1.00 ks 79 Kč 79 Kč
flísové polodupačky army maskáč (9000309)
(velikost 62) 1.00 ks 169 Kč 169 Kč
Polodupačky BIO žirafa vel. 56,62,68,74,80,86,92,98, cena od 169Kč (0001316bio zirafa)
(velikost 68)


Produkt

viz popis stížnosti


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo doručení objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 12:08, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 22:37, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.