Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.02.2017 jsem objednala dětské oblečení v e-shopu Coolisek.cz v hodnotě 810,-Kč. Obdržela jsem potvrzení objednávky číslo 13583438, spolu s číslem účtu. Platbu jsem uhradila dne 15.2.2017.
Do dnešního dne jsem zboží neobdržela. Včera jsem psala na kontaktní email a ten se mi vrátil jako nedoručitelný.
Recenze jsem si bohužel přečetla až poté a hledám řešení, protože maminek na mateřské, které se napálily stejně jako já, je spousta.
Objednané zboží:
ARMY kojenecká soupravička bílá / maskáč - polodupačky a body (000315sada_army)
(velikost 68, rukáv dlouhý, jméno k vyšití bez jména) 1.00 ks 269 Kč 269 Kč
Polodupačky bílé s proužkovaným lemem - béžový proužek (000357a_natur)
(velikost 62) 1.00 ks 89 Kč 89 Kč
Polodupačky bílé (000316)
(velikost 68) 1.00 ks 79 Kč 79 Kč
flísové polodupačky army maskáč (9000309)
(velikost 62) 1.00 ks 169 Kč 169 Kč
Polodupačky BIO žirafa vel. 56,62,68,74,80,86,92,98, cena od 169Kč (0001316bio zirafa)
(velikost 68)
viz popis stížnosti
Vrácení peněz, nebo doručení objednaného zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.