Společnost


Kamil Nápravník

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15091Reklamace se protahuje nad 30 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2017, před 8 lety

Jan Bělič

Znění stížnosti

V 11/2016 jsme za 1580,- (+159,- poštovné) zakoupili sendvičovač BEEM Multi-Star Superior 5 in 1. Použili jej jen 3x, 2x nám vyhodil jistič (což nás napadlo až napodruhé). Jiné přístroje jako toustovač či napařovací stanice to neudělají, tedy zásuvkou to není. Pak nefungoval vůbec. Přístroj jsme poštou poslali k reklamaci. Dostali jsme oznámení o přijetí reklamace 23.1.2017, ale poslali nám je 2x. V 1. mailu nic zvláštního nebylo, ale v tom druhém, který odeslali 4 minuty po tom prvním, bylo navíc uvedeno, že je promáčklý kryt. Na toto jsem jim odpověděl, že o tom promáčknutí nic nevím, a že bych souhlasil s tím 1. reklamačním listem, a požádal jsem je o fotografii, kterou údajně pořídili. Také jsem nadhodil, jestli nepopletli 2 reklamace dohromady. Na moje odpovědi nereagovali a od té doby se neozvali. Vzhledem k tomu, že již uplynula 30-denní lhůta na vyjádření k reklamaci, bych rád požadoval vrácení kupní ceny. (Docela se obávám, jak budou jednat. Raději tedy využiji Vaší pomoci. Přijde mi totiž hodně divné, že napíšou 1 vyjádření, a to druhé s promáčknutím hned za 4 minuty.)


Produkt

BEEM Multi-Star Superior 5 in 1, cena 1580,-, objednávka č. 16202085 z 16.11.2016, reklamace odeslána 20.1. a potvrzeno přijetí 23.1.2017


Požadované řešení

Vzhledem k protahování bych rád vrácení kupní ceny. Vzhledem k popisovanému způsobu přijetí reklamace a nereagování na moji námitku a také vzhledem ke zkušenostem s vychytralými fintami nepoctivých prodejců se bez podpory na společnost obávám znovu obrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 11:40, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.3.2017 15:22, před 8 lety


Jan Bělič

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla rychle vyřešena ke spokojenosti zákazníka.