Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#15092Opět žárovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2017, před 8 lety

Michaela Svobodová

Znění stížnosti

Fa Blue Ocean opět kontaktovala mou babičku s upozorněním na uhrazení Fa č. ZK170154, nebo že jí zašlou navýšenou upomínku a nebo budou soudně vymáhat.Po tom co se babička ohradila, že jsme zaslaly na ně stížnost přes vás, že je to z jejich strany podvodné jednání. Raději paní položila hovor, bez jakéhokoli závěru a možnosti se domluvit. To nebudu psát o tom v jakém psychickém stavu má babička nyní kvůli tomuhle rozhovoru je, je jí 80 let.


Požadované řešení

Storno FA ZK170154


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 11:21, před 8 lety

Byl-li při nabízení služeb užit nepravdivý údaj či byla-li ve vztahu ke spotřebiteli použita agresivní obchodní praktika, jedná se o nekalé obchodní jednání, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázáno. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad (dále jen "ERÚ"). Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Lze využít následujícího odkazu: http://www.eru.cz/cs/odbor-pravni-ochrany-spotrebitele

Energetický regulační úřad v rámci své působnosti dané § 17 odst.7 písm. e) zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích (dále jen "energetický zákon"), by mohl rovněž rozhodnout o tom, že obě smlouvy platně zanikly postupem dle § 11a odst. 3 energetického zákona ve spojení s § 1727 občanského zákoníku.

V případě, že by společnost hrozila exekucí na částku za žárovky, platí, že případnou exekuci by musel nařídit soud.

Pokud situace dospěje do stadia, že se spotřebitel bude muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.