Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.11.2017 jsem přes internet u Slevolandie.cz zakoupila voucher na 2ks povlečení. Téhož dne jsem přes internet zboží zaplatila, ale do dnešního dne mi ani přes opakované urgence zboží nepřišlo.
Má komunikace s paní Pavelkovou přes email:Dne 2017-01-25 09:55, Jitka Bunčková napsal: Dobrý den, do dnešního dne (2.1.2017) mi nepřišlo zaplacené zboží (povlečení z kolekce DREAMLAND). Číslo voucheru je 22206. S pozdravem Mgr. Jitka Bunčková, DiS. Dne 2017-01-25 09:55, Jitka Bunčková napsal: Dobrý den,stále mi nepřišlo zaplacené zboží. Tvrdíte, že ho nemáte na skladě a přitom ho stále nabízíte k prodeji. Pokud mi ho nezašlete do týdne, chci vrátit peníze. S pozdravem Mgr. Bunčková, DiS.
Re: SLEVOLANDIE - potvrzení připsání úhrady
5. 1. 2017, 21:21:10
Komu: JitkaBunckova@seznam.cz
Hezký den, paní Bunčková
velmi se omlouváme za prodlevu s vyřízením Vaší objednávky. Dodavatel
nám zboží nenaskladnil včas a nám tak bylo znemožněno odeslat jej ve
slíbeném termínu na Vaši adresu. V současné době budeme zboží
naskladňovat a hned poté bude odesláno na Vaši adresu.
Ještě jednou je moc omlouvám za vzniklé komplikace a děkuji za Vaše
pochopení
S pozdravem Pavelková M.
SLEVOLANDIE Team
podpora@slevolandie.cz
Dobrý den,
nevím, co je to rychlé vyřízení objednávky, ale už je to 11 dní od Vašeho ubezpečení, že má objednávka bude vyřízena urychleně a stále se nic neděje. Myslím, že za více jak 3 měsíce, bych už mohla mít zboží nebo peníze zpět na účtu. Pokud se opakovaně nebude nic dít, budu toto řešit jinou cestou.
S pozdravem
Mgr. Jitka Bunčková, DiS.
---------- Původní zpráva ----------
Od: podpora@slevolandie.cz
Komu: Jitka Bunčková
Datum: 6. 2. 2017 20:16:37
Datum: 6. 2. 2017 20:16:37
Předmět: Re: SLEVOLANDIE - potvrzení připsání úhrady
Hezký den, paní Bunčková
kolegové mi přislíbili co nejrychlejší vyřízení Vaší objednávky.
Děkuji za pochopení S pozdravem
Pavelková M.
SLEVOLANDIE Team
podpora@slevolandie.cz
Re: SLEVOLANDIE - potvrzení připsání úhrady
17. 2. 2017, 9:45:00
Komu: podpora@slevolandie.cz
Dobrý den,
nevím, co je to rychlé vyřízení objednávky, ale už je to 11 dní od Vašeho ubezpečení, že má objednávka bude vyřízena urychleně a stále se nic neděje. Myslím, že za více jak 3 měsíce, bych už mohla mít zboží nebo peníze zpět na účtu. Pokud se opakovaně nebude nic dít, budu toto řešit jinou cestou.
S pozdravem
Mgr. Jitka Bunčková, DiS.
Na tento email mi už nepřišla žádná odpověď. Do dnešního dne nemám ani zaplacené zboží a ani mi nebyly vráceny peníze.
Děkuji za pomoc
S pozdravem
J.Bunčková
Půvabné, velmi kvalitní povlečení z kolekce DREAMLAND na jedno lůžko za historicky nízkou cenu!!! DREAMLAND povlečení: Q. 2 10658 164 Kč 329 Kč Zboží - základ daně 329 Kč Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produktů, kde je uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce přidán navíc produkt kde není tato akční nabídka, je účtováno Poštovné a balné na celou objednávku) - Poštovné a balné vč. DPH 82 Kč DPH CZ (21%) 86 Kč Celkem vč. DPH 497 Kč
Zaslání zboží do 14 dnů nebo navrácení zaplacené částky zpět na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.