Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#15096Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2017, před 8 lety

Tomáš Ivančík

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 17.11.2015 jsem si zakoupil boty v Humanicu v Brně.Ze začátku byly naprosto v pořádku a nyní se mi odloupává kůže z paty. Byl jsem v Humanicu na reklamaci a tam mi řekli, že podpatek zbrousí a bude bota funkční a prý krásná. Ale já trval na původním stavu bot a ne, aby vypadaly uplně jinak. Požadoval jsem odstoupení od kupní smlouvy a poté na mě paní prodavačka začala křičet, že to není možné a různé výmluvy.Docela mě to zarazilo, takové jednání paní prodavačky, bohužel si nevzpomenu na jméno. Nakonec to teda uvedla do zprávy a nyní mi bylo odpovězeno, že reklamace byla vyřízená jako neoprávněná. Požadoval bych finanční náhradu. Děkuji Ivančík


Produkt

Pánská obuv 1x2-24-35-0787-2 vel.43 cena 2.199Kč


Požadované řešení

Požaduji řešení ve formě vrácení peněz, nový pár bot, výměna za jiné boty, které bych si vybral v té dané hodnotě. Jednu z těchto možností. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2017 16:26, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné zajistit nápravu výše uvedenými způsoby, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel může také místo výše uvedených způsobů nápravy žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2017 20:32, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.