Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této firmy jsem si nechal vyměnit střešní krytinu,odstranění strěš.okna za komínové průduchy a odstranění komínové lávky,s tím,že žebřík k výstupu bude prodloužen o trubky které budou přivařené ke stavajícímu žebříku,zároveň když práce předražila se zavazala,že bude provedné nové vysparování komína.Zaroveň jsem nechal opravit chodník kolem RD a vstup od branky k RD.Za to vše jsem zaplatil necelých 210 000 Kč.
Toto vše jsem reklamoval 26.7.2013 Když se sl..Škultyová neozvala a hrála mrtvého brouka,tak jsem pozdějí znova poslal reklamaci doporučeným dopisem.Ani na ten nereagovala.Protože byl poškozen větrací komínek a nastalo podzimní počasí,musel jsem nechat optavit komín a větrací průduch ( komínek)Ale střešní žebřík na střechu není opraven dodnes.(nebezpečí spadnutí - kominík odmíta vylézt na střechu.Chodník není správně položen,protože vrchní vrstva potěru - umělá pryskyřice se odloupává a podkladní betonový základ nemá armaturu,takže se tvoří vydutě.
Tato podnikatelka vyinkasovala peníze,že práci dodělá,ale jakmile dostala peníze,zmizelá.
Donutit aby dokončila práce z termínem odstranění závad za které dostala zaplaceno,nebo vrátí 30% z ceny a dokončovací práce zadám jiné a solidní firmě.
|
Tweet |
Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, je-li zřejmé, že dílo nebude včas hotovo nebo nebude provedeno řádně, a jestliže zhotovitel neučiní nápravu ani v poskytnuté přiměřené lhůtě dle §642 odst. 2 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva dle §48 občanského zákoníku od počátku ruší a obecně platí, že strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění v souladu s ustanoveními o bezdůvodném obohacení. U smlouvy o dílo platí, že objednatel uhradí zhotoviteli částku, která připadá na práce již vykonané a jež byly vykonány řádně podle smlouvy.
Společnost REGAZEX - stavební a obchodní firma s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.