Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.12.2016 u mého bytu zazvonili dva mladíci s tím, že jsou ze společnosti ČEZ. Pokud mi do dnešního dne nebyla poskytnuta sleva 20% , což zjišťoval hned na počítači podle čísla , které po mně chtěl . Po té zjistil, že jsem byla opomenuta a tedy, že mi to hned nastaví. Připomínám, že jsem v PN pracovní neschopnosti - onkologická pacientka. V ten den jsem byla trochu unavená , ale brala jsem vše jako v pohodě. Dokonce měl kartičku s vizitkou a číslem , připomínám telefonním kde jsem si ověřovala zda tento pán je od ČEZU a to jsem ještě hlásila jeho číslo na kartě,bylo mi sděleno ano. Super finta, opravdu. Poté mi vše sdělil a hned vše vypsal a když jsem se zeptala proč se sepisuje nová smlouva na COMFORT ENERGY s.r.o. tak, že to tak mají dohodnuto, aby energie byla levnější. Opravdu se nevyznám a pokud se léčíte a jste v bolestech opravdu to vnímání není hned tak jasné a já to brala, že to tak asi je. Sice mi to bylo divné, ale když jsem před chvíli mluvila s paní s ČEZu, teda to jsem si myslela tak jsem byla v klidu . Dne 23.1.2017 mi byl zaslán dopis od společnosti ČEZ, že přijímají mojí žádost na ukončení Smlouvy z důvodu změny dodavatele to se ozval Comfort energy. Zároveň mi nabídli, že pokud jsem nebyla spokojena nabídnou mi jiný a lepší tarif, vše se dá řešit, ale já byla spokojena. Vždyť to byla podlost nad podlost od společnosti Comfort energy. V dopise mi nabídli , že pokud jím zašlu plnou moc podepsanou, kroky potřebné k vypovězení smlouvy zprostředkují za mou osobu a podtrženo bez sankce. Vše jsem tedy učinila a poslala ještě v ten den, jak na mail. tak doporučeně. Tedy vše jsem měla zpět u ČEZu a dokonce i opravdu za levnější tarif. Brala jsem vše za vyřízené, dokonce jsem ještě informovala přímo toho mladíka, který to byl u mne sepsat a řekla o výpovědi i to jak ze mně udělal blbce. On, že ne nic takového prostě tak se to dělá a dělám chybu, že oni mají levnější elektřinu a opravdu to je 4EZ. No , skončila jsem rozhovor s tím, že jsem se ho ptala a je to tak v pořádku? Výpověď zasílá ČEZ dala jsem jim Plnou moc, on na to ano v pořádku. Dne 22.2.2017 mi přišlo od COMFORT ENERGY s.r.o. - Ukončení smlouvy kde mne upozorňují, žes ohledem na vyjádření Vašeho současného dodavatele k žádosti o ukončení smluvního vztahu, nebylo možné pokračovat v procesu změny dodavatele.S odvoláním na vyjádření Vašeho stávajícího dodavatele, došlo k porušení smluvních podmínek a Všeobecných obchodních podmínek. Hned druhý den tj. 23.2.2017 mi přišla Faktura - Deaktivační poplatek 6050,-Kč. Hned jsem volala na společnost Comfort energy co to je za hloupost a hlavně nesmysl, tak mi bylo sděleno prvně , že jsem porušila VOP (všeobecné obchodní podmínky). Říkala jsem jim , že jsem onkoligicky nemocná pacientka V PN , jestli jim není hloupé něco tak nesmyslného požadovat. Hlavně taky, když se ani na mne jejich VOP nevztahují. Důvod sepsání né na obchodním místě , ale u mne doma. To mi pak sdělil jejich kolega jak telefonicky tak meile, že si to mám vyřídit s ČEZem, který prý neposlal žádnou výpověď a proto oni se nedozvěděli vůbec o tom, že končím. Přeci tohle se nemůže dít. Není možné, aby nebyl nějaký metr na tak nekalé podnikání a sprosté obelhávání a zneužívání nemocných lidí. Věřím nejsem sama a už by se konečně někdo pořádně měl na tuto společnost zaměřit. Snažně Vás prosím pomozte mi s mým problémem. Předem moc děkuji . Hezký den přeje , M. Ciencialová
Nechci hradit deaktivační poplatek, který po mě žádají tj. 6050,-Kč.
|
Tweet |
Společnost nesmí účtovat žádný poplatek, pokud byla smlouva vypovězena před zahájením dodávek energií. Dle § 11 odst. 3 energetického zákona je smlouvu možné bezplatně vypovědět ve lhůtě 15 dní od zahájení dodávek. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Podle názoru, který zastáváme my i Energetický regulační úřad (www.eru.cz/documents/10540/463096/VKS_10_2016.pdf/19571b95-7b82-4e05-abe4-39d96983ca9e), je dle § 11a odst. 3 energetického zákona možné smlouvu vypovědět i před zahájením dodávek (bylo by absurdní, pokud by spotřebitelka musela čekat, než jí společnost začne dodávat elektřinu nebo plyn). Po uplynutí výpovědní doby se závazek ruší a společnost nemůže s takovýmto ukončením spojovat žádnou sankci.
Pokud spotřebitelka poplatek reklamovala, ale společnost reklamaci zamítla, bude vhodné se obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den, paní Ciencialová,
k Vašemu požadavku bych jménem dodavatele ráda uvedla, že nárok na poplatek ve výši 6050 Kč již nebude dodavatel dále v rámci vstřícných kroků uplatňovat, ačkoliv chyba byla zjevně způsobena stávajícím dodavatelem, který řádně nezajistil kroky k ukončení sjednané Smlouvy. Stávající dodavatele pouze uvedl, že byla doručená výpověď Vámi odvolána, čímž Vás vědomě vystavil riziku smluvního poplatku.
Ve věci zrušení poplatku ve výši 6050 Kč Vás budou kolegové kontaktovat.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
CE
Hodnocení:
Komentář: Děkuji společnosti dTest, že mi pomohli vyřešit můj případ a jsem šťastná za úspěšný výsledek. Zároveň mě těší, že i společnost Comfort Energy došla, jak píši ke vstřícnému kroku a tento poplatek nepožadují. Doufám, že se v budoucnu již nebudu muset s ničím takovým potýkat, jak já, tak ani nikdo jiný. Jsou to opravdu nepříjemné situace do, kterých se my obyčejní lidé (jak se píše „odběratelé“) dostáváme ne svojí vinou.
Proto ještě jednou děkuji za vyřízení k mé spokojenosti. :)