Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Před 2lety jsem si kupovala zehlicku na vlasy a byla mi nabídnuta blesková výměna ze když si to priplatim můžu kdykoli projít a bez problémů zehlicku vyměnit nebo když bude končit záruční doma můžu přijít vyměnit takže jsem si priplatila 300kc za bleskovou výměnu. Asi po dvou měsících jsem prisla zehlicku vyměnit a bylo mi bez problémů vyhověno. Dnes jsem šla znovu protože mi k 31.3 končí záruka a šla jsem tam s tím ze ji chci vyměnit a rekli mi že takhle to nejde ze tomu musí něco být. Říkám ze jsem si to schválně priplatila protože mi bylo řečeno to co jsem psala. A zamestanec mi řekl ze to tak nefunguje a že ti co mi to řekli uz tam nepracují. Takže jsem zbytecne vyhodila 300kc. Vy si skolte zamestatnce všechny stejne!!!! U vás si nekoupím uz ani baterky!!!
Chci novou zehlicku za podmínek které mi byly řečené!!!
|
Tweet |
Podle "Podmínek uplatnění placené služby Blesková výměna na prodejnách OKAY s.r.o." (dále jen OP) je možné tuto službu využít při výskytu výrobní vady v rámci uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Službu není možné využít mimo jiné, pokud se na vadu nevztahuje záruka za jakost, vada byla způsobena vnějšími příčinami, věc byla použita v rozporu se specifikací a předpisy výrobce nebo pokud vada byla způsobena běžným opotřebením. V OP je dále uvedeno, že službu je možné uplatnit na zakoupený výrobek jednorázově a služba zaniká jejím uplatněním. Pokud tedy věc není vadná nebo služba již byla v minulosti využita, není možné "Bleskovou výměnu" uplatnit.
Byl-li při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Za porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik hrozí podnikateli pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Byla-li spotřebitelka uvedena zaměstnancem společnosti v omyl, mohla by namítat neplatnost smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za službu "Blesková výměna".
Dobrý den, paní Kremerová,
reaguji na Váš podnět týkající se služby Blesková výměna, kterou zákazníkům nabízíme na našich kamenných prodejnách.
Tato služba funguje tak, že vyskytne-li se na daném výrobku během záruční doby výrobní vada, pak přinesete jednoduše tento produkt na prodejnu společně s účtenkou a zboží Vám bude bez čekání na vyřízení záruční reklamace vyměněno. Jednoduše řečeno si platíte za to, že nemusíte čekat až 30 dní bez výrobku na vyřízení reklamačního řízení, což je standardní postup. Služba neslouží k tomu, že Vám za uvedený poplatek zboží vyměníme před koncem záruční doby po jeho dvouletém používání.
Podrobnější informace o službě naleznete zde: https://www.okay.cz/bv/
Pevně věřím, že mé vysvětlení pro Vás bude zcela dostačující.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Vaší zaměstnanci uvádějí klamné informace!! Kdyby mi bylo zděleno je je to jen na vady nepriplatila bych si to!!
Dobrý den, paní Kremerová,
je mi líto, že se domníváte, že Vás personál prodejny o podmínkách akce řádně neinformoval.
Podmínky akce jsou volně k dispozici jak na prodejně, tak na našich webových stránkách a platí skutečně to, co jsem již zmiňovala výše.
Děkuji za pochopení.
Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.