Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.2.2017 jsme si prostřednictvím této internetové cestovní agentury která prodává zájezdy cestovních kanceláří zaplatily zájezd. V emailu mi byli zaslány jasné pokyny k platbě, podle kterých se dožadovali úhrady částky necelích 30000 s tím že zbytek peněz mám uhradit do data uvedeného na smlouvě. Nebylo mi však nabídnuto využít slevu 3% z celkové ceny zájezdu,která je poskytována za předpokladu že okamžitě uhradím celou částku. O tom že to tak lze, mě nikdo neinformoval. Zájezd pořádá CK Aeolus, na jejich centrále mi bylo sděleno že prodejkyně z agentury easy travel jsou proškolené a informované o akcích jejich CK a tyto slevy je povinna nabízet všem bez vyjímky. Paní v agentuře se hájí tím, že to svým klientům nikdy nenabízí protože převažují lidé co nemají peníze-což mi přijde jako ,,úsměvný,, názor. Víceméně paní uznala své pochybení, přesto odmítá dodatečně slevu odečíst (?). Jedná se o slevu 3% z celkové ceny zájezdu 75000kč
zájezd na ostrov Kos
Vzhledem k tomu že nám byli zatajeny slevy které jsme měli právo využít, paní odmítá kompenzovat škodu kterou způsobila, a ještě se nám vysmívá do telefonu (viz.tel.nahrávky) rozhodli jsme se požádat o stornování zájezdu z důvodu porušení práv kupujícího prodejcem.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost informovat spotřebitelku o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu. Ze zákona však nemá povinnost informovat o slevách, které jsou poskytovány.
Byl-li ale zájezd zakoupen prostřednictvím cestovní agentury, dá se předpokládat, že její zaměstnanci jsou odborně proškolení a s péčí odborníka poskytují služby svým zákazníkům (zprostředkování smlouvy o zájezdu). Pokud zaměstnankyně cestovní agentury neinformovala spotřebitelku o slevě, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která ji vznikla v souvislosti s poskytnutím neúplných informací dle § 2950 občanského zákoníku. Spotřebitelka však v takovém případě musí prokázat, že jí byla způsobena škoda a že tato škoda byla způsobena neúplnou informací zaměstnankyně cestovní agentury.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.