Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#15109Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2017, před 8 lety

Jindřich Jadrný

Znění stížnosti

Dne 12.2. 2017 jsem u AAA auto v Teplicích zakoupil auto škoda superb 2.0 TDI. Po zkušební jízdě se rozsvítila regenerace filtru pevných částic a oznámil jsem vadne přední kotouče (byli zkroucené). Technik u AAA Auto mi sdělil, že filtr pevných částic je v naprostém pořádku, že se to díky tomu, jak auto stálo a není projeté. Když jsem šel za manažerem, co s tím, nabídl slevu 3000 korun z auta a druhé alu disky na auto za vadné brzdy, které musím nechat udělat nové a lehké poškození laku u předního kola. Když jsme byli u manažera, technik jel znovu projet auto a regenerace zhasla a přišel nám oznámit, že už není vůbec co řešit, že naše auto je přímo nádherný kousek, že by si ho sám nejraději koupil. S koupí jsem tedy souhlasil a šel podepsat papíry. Vše jsem podepsal, včetně sjednání povinného ručení. Po týdnu, jsem dal auto do servisu, aby vyměnili olej, filtry, kotouče a destičky, podle doporučení AAA Auto. Po cestě se mi zase rozsvítila regenerace filtru pevných částic. Servis mi po dvou dnech volal, že se mám co nejdříve zastavit.
V servisu mi bylo oznámeno, že filtr pevných částic je absolutně zničený, do budoucna nemožné s tím jezdit, auto má prasklé manžety na obou poloosách, tekoucí levý přední hydroložiskový silentblok uložení motoru, značný unik oleje v oblasti ventilového víka přes turbodmychadlo, poškozené čalounění sedačky spolujezdce v oblasti opěradla, nesprávná funkce centrálního zamykání vozu a nefunkční tempomat. Souhrnná částka minimálně 45000 kč.
Auto jsem po zjištění šel ihned vrátit, kde mi bylo řečeno, že odstoupení od smlouvy je možné do ujetí 100 km, jinak nelze. Vzhledem k tomu, že auto je z Teplic a bydlím v Liberci, je to nesplnitelné. Chtěl bych upozornit, že manažer pobočky AAA Auto Liberec, mne doslova vysmál. Dále teda nabídl sepsání reklamace. Souhlasil jsem, nic jiného mi nezbývalo. Při nahlášení první závady (filtr pevných částic) mi ukázal v kupní smlouvě, že jsem podepsal při koupi nefunkční DPF. Při podepisování mne na to nikdo neupozornil, dal jsem na slovo technika v Teplicích. V tom množství papírů jsem si toho bohužel nevšiml. Chtěl bych upozornit na další výsměch ze strany manažera v Liberci. Nicméně reklamaci jsem vyplnil a odeslal na centrálu AAA v Praze. Po 14 dnech mi přišel dopis o neuznání reklamace, že vady vychází z předchozího užívání motorového vozidla a na filtr pevných částic jsem byl upozorněn. Navíc prý AAA auto nebere odpovědnost za veškeré vady, co jsem zde popsal. Podle AAA Auto jsem si tedy koupil za 140 000kč naleštěný vrak, který nesmí jezdit po veřejných komunikacích a je to čistě jen můj problém a AAA Auto nenese žádnou odpovědnost.
Chci tedy nahlásit podvod při prodeji auta s filtrem pevných částic, auto mělo nové stk, i když vozidlo bez filtru pevných částic není způsobilé jízdy po komunikacích. Jak je to možné? Dále neuznanou reklamaci na skryté závady, které jsem popisoval v předchozích odstavcích. Závady byli zatajeny při prodeji auta. Dále chci nahlásit zcela podvodné chování personálu AAA Auto Teplice a více než nevhodné chování manažera AAA Auto Liberec při sepisování reklamace. Tímto dávám možnost AAA Auto znovu možnost přehodnotit situaci mé reklamace. Pokud AAA Auto odmítne semnou komunikovat, obrátím se na obchodní inspekci, nechám si vypracovat znalecký posudek auta a moje další návštěva AAA Auto už bude jen s právním zástupcem. Déle s ohledem na stav vozidla zvažuji odborné překontrolování stavu najetých kilometrů vozidla. Při vyhovění AAA Auto mému požadavku jsem schopný dále podvod neřešit.

Děkuji Jindřich Jadrný.


Produkt

SPZ: 3AD4717


Požadované řešení

Žádám částečnou finanční kompenzaci za filtr pevných částic a nutné opravy auta, tedy minimální finanční částku 20000kč nebo jinou vyhovující nabídku ze strany AAA Auto.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 11:56, před 8 lety

Pokud zaměstnanci společnosti uvedli spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvy, mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Byl-li při prodeji vozidla užit nepravdivý údaj, jedná se o klamavé jednání, které patří mezi zakázané obchodní praktiky podle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Pouhým ustanovením ve smlouvě vztahujícím se ke špatnému technickému stavu vozu se nelze zbavit odpovědnosti za skryté vady. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Pro případ soudního sporu je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru, ve kterém bude posouzena povaha vytýkané vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2017 15:54, před 8 lety

Vážený pane Jadrný,
mám informaci, že reklamace byla znovu posouzena a kolegové se s Vámi brzy spojí ohledně výsledku. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2017 10:22, před 8 lety


Jindřich Jadrný

Vážená paní Míková,
stále se mi nikdo neozval, je to již 11 dní, mám stále čekat ?
Děkuji Jindřich Jadrný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2017 14:24, před 8 lety

Dobrý den,
prověřovala jsem Vaši záležitost ještě znovu s kolegy z reklamačního oddělení. Informovali mne však, že se s Vámi již ohledně nabídky kompenzace spojili.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2017 11:57, před 8 lety


Jindřich Jadrný

Dobrý den,
nevím co jste prověřovala, ale ozval se mi pouze pán, že mi nabízí 3000 korun pro vyjádření spokojenosti zákazníka, pro dobré jméno vaší firmy. Ovšem volal ještě dřív, jste sem psala, takže to spolu nemá nic společného. Doporučuji vám prověřit danou situaci ještě jednou. Toto beru jako další výsměch AAA Auto a celé to předávám právnímu zástupci. Rád bych, kdyby jste mne znovu kontaktovala, jak jste situaci prověřila.
Jindřich Jadrný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 13:26, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2017 15:47, před 8 lety

Dobrý den,
předala jsem informace kolegům z reklamací, kteří Vás následně znovu kontaktovali s opakovanou nabídkou kompenzace. Tato nabídka je konečná a neměnná. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2017 14:45, před 8 lety


Jindřich Jadrný

Dobrý den, vaši kolegové nabízejí pouze 3000 korun, což je vzhledem k dané situaci absurdní. Déle bych chtěl přispět tím, že kola, které jste pro mne sundali z oktavie, jako náhradu a kompenzaci za poškození auta, mají rozteč 114,3 ... každému člověku tedy dojde, že takové kola v životě na škodovce být nemohla. Je mi líto, že i takovou věc jsem nepřekontroloval a projevil jsem trochu důvěry v AAA auto a nechal jsem vás to dát do kufru. Po projíždění sepsané reklamace, kam jste si opět dopsali věci, které jsem vysloveně řekl, že tam nebudou, jsem se dozvěděl, že jsem si vlastně koupil auto způsobilé jízdy s technickou, které vlastně nesmí na silnici. Takže jsem si jistý, že taková věc při soudním sporu bude velice zajímavá. Jste největší podvodníci, které jsem kdy potkal a jestli tohle někdy někdo bude číst, prosím vás, nikdy nic nepodepisujte a nekupujte s AAA auto. Celou situaci už má v řešení můj právní zástupce, protože tohle už je pro jednoho člověka vážně až příliš.

Přeji hezký den. Jindřich Jadrný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 08:45, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2017 11:26, před 8 lety

Vážený pane Jadrný,
Vaše reklamace byla znovu posouzena. Věřím, že jste o výsledku byl kolegy již informován a že by tedy měla být záležitost vyřešena k oboustranné spokojenosti.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2017 09:08, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2017 20:49, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.