Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 8. 3. 2017 Jsem obdržel textovou zprávu, že můj mobilní telefon je zavirován a pokud kliknu na "Odeslat", budou viry smazány. Učinil jsem tak v domnění, že jde o varování mého antiviru a v zápětí jsem obdržel zprávu, že jsem nakoupil Antivirus za 99 CZK. Volal jsem mému operátorovi a dozvělěl se, že jde zřejmě o podvodné jednání a mám se obrátit na zprostředkovatele. Po zadání adresy support@medianetpay.com jsem se dostal na tyto stránky a z výpovědí jiných spotřebitelů jsem zjistil, že jde opravdu o podvodné jednání. Prosím Vás tedy o pomoc. Děkuji s pozdravem MICHAL ŠANTA.
Produkt
Číslo z kterého přišla sms:90309099 ,podpora plateb support@medianetpay.com
ANTIVIRUS http:/bit.ly/AndDef
VRATIT HOTOVOST.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den pane Šanto,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobry den zasláno telefonní číslo na uvedený email.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Požádali jsme pana Šantu v e-mailu o uvedení čísla bankovního účtu pro refundaci částky 99 Kč.
Odesláno číslo učtu na email.
Děkujeme za uvedené informace pro refundaci, které jsem předali poskytovateli, aby mohl refundovat částku 99 Kč.
Dobrý den.
Stále čekám na vrácení částky 99 Kč fy ComGate Payments, a.s.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Šanto,
prověřili jsme veškeré informace, které jsme obdrželi a vše je v pořádku předáno na poskytovatele služby, který Vám má refundovat částku. Budeme tedy informovat poskytovatele s urgencí.
Děkujeme za informaci.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den. Děkuji za pomoc při řešení případu.