Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejhorší pošta kterou sem kdy viděla.
Balíky se nedoručují přestože sem doma nikdo se tu nezastaví a radši pošlou sms ze balík byl neúspěšně doručen,poté je čekací doba na poště příšerně dlouhá.To se opakuje pravidelně.
Pošťačka se tu klidně neukáže 14dni a na stížnosti telefonické ani osobní nikdo na poště nereaguje.
V únoru mi nebyla doručena slozenka s mateřskou nikdo na poště mi nebyl ochotný říct kde je nebo jestli ji někdo dorucoval.Jejich slova ,,nemůžeme vám pomoci vaši slozenku nikdo nemá,,přestože byla odeslána z úřadu jak měla (osobně sem si to na úřadu zjistila).Diky poště sem platila ne jednou pokutu za nevyzvednuti zasilky protože se stalo i to ze mi nikdo nedal do schránky upozornění ze mám něco na poště.
Tato pošta je nespolehlivá zaměstnanci protivny a neplní své povinnosti.
Díky poště sem přišla o peníze na malého a nevim jak to řešit dal ,protože mi má za par dni přijít další slozenka s penězi a já se obavám ze budu muset další měsíc žít z peněz přítele protože opět nic nepřijde a nikdo záhadné nebude nic vědět.
Tato pošta je pro zlost a dohání mě k naprosté zuřivosti.
Už nevěřím ze nějaké existuje není to poprvé co si stěžují a do teď se nic nezměnilo jen horší to je.Tato pošta u mě žádné řešení nemá a nejradši bych ji smazala z mapy což chápu ze nejde.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman