Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
6.2.2017 jsem si objednal (doslova napsáno)"Geniální 12 dílný set-6 osušek 70 x 140cm a 6 ručníků 50 x 100cm v TOP kvalitě za absolutně nevídanou cenu !!! Barvy ručníků a osušek AKCE: káva "
Zboží objednáno a zaplaceno, převodem k uvedeném datu, celkem za požadovanou částku 1098,-Kč.
Přišlo mě poděkování za uhrazení objednávky č.25323 a VOUCHER - kód:25323 a zároveň postup jak uplatnit VOUCHER doslova "VOUCHER je na zboží s doručením- nemusíte již nic dělat, zboží Vám bude automaticky doručeno nejpozději do 20-ti pracovních dní." To je doslovný opis. Nic mě nepřišlo !!!
Požaduji objednané zboží nebo okamžité navrácení peněz. Domnívám se, že v zájmu podniku by se slušela řádná omluva! Nebo snad už jsou normální podobné praktiky a podvody v naši společnosti??
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.