Společnost


http://fastphrases.cz/

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15118Objednaný produkt nefunguje - nelze u společnosti řešit reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2017, před 8 lety

Martina Rennerová

Znění stížnosti

Dobrý den/dobrý večer -15.2.2017 jsem si u společnosti objednala Fast Phrases- jedná se o standardní sadu 3 úrovní angličtiny. Bohužel jsem však zjistila,že na CD nelze nic otevřít.Při objednávce jsem dostala na email číslo objednávky.Do obalu s CD jsem obdržela papír Záruka spokojenosti,kde píšou- V zájmu o nejvyšší spokojenost našich Zákazníků,první objednávka kartiček Fast Phrases obsahuje 30-denní záruku vrácení peněz.Každý zákazník,který pravidelně používá kartičky Fast Phrases a nenaučí se jazyk na komunikační úrovni,dostane peníze zpátky ve výši 100% uhrazené částky. Za tímto účelem je potřeba podat stížnost prostřednictvím e-mailu.(...který není funkční). V závěru je tiskacími písmeny ALDUIN LIMITED a contactcs@fastphrases.com s nějakým klikyhákem.Dobírku jsem si vyzvedla dnes 8.3.2017 na poště. Po zjištění problému Vás hned informuji.


Produkt

fast PHRASES snadno-rychle-účinně .Mám k CD licenční klíč MXMJA-ADFXY-CSCRE-ENCR3-EA964-FA852


Požadované řešení

Ráda bych uhrazenou částku obdržela zpátky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 06:34, před 8 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.

V daném případě bude zřejmě velmi obtížné vymáhat svá spotřebitelská práva, protože obchod má provozovatele, který sídlí ve státě mimo EU. Stránka je zaregistrovaná jako Domain Privacy, LLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, 19958, US. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 11:48, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.