Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internet jsme si objednali zájezd do hotelu Roselands v lokalitě Marmari na řeckém ostrově Kos v termínu 20. - 27.9.2013. Dostal jsem návrh smlouvy s pokojem 2S k podpisu a následně jsem zjistil, že existuje možnost pokoje 2A dražší o cca 2 100.- Kč. Telefonicky mi bylo sděleno, že se jedná o stejný pokoj ale v lepší, klidnější části hotelu. Kdo by neodolal jistotě klidného pobytu ? Souhlasil jsem a dostal jsme návrh druhé smlouvy na pokoj 2A, kterou jsem podepsal a zaplatil. Po příjezdu jsme dostali pokoj 102 přímo nad recepcí vedle schodiště a výtahu a proti parkovišti. V noci randál jak na vlakovém nádraží. Při následné reklamaci jsme upozornili recepční, že máme smlouvu na "klidnější" pokoj typu 2A. Bylo nám sděleno, že takovou kategorizaci hotel vůbec nemá a pokoje přiděluje klientům podle toho, jak jsou po úklidu připraveny k předání. Delegátka zájezdu nám sdělila, že to si musíme vyřídit v Praze. Následnou písemnou reklamaci CK Neckermann neuznala. Z našeho pohledu se jedná o jasné klamání zákazníka a nekalé podnikání s cílem neoprávněného obohacování za služby, které ve skutečnosti vůbec neexistují.
nabídka na dvoulůžkový pokoj typu 2A v klidnější části hotelu za příplatek cca 2 100.- Kč
písemná omluva a vrácení částky 2 100.- Kč
|
Tweet |
Dle § 852i občanského zákoníku lze uplatnit reklamaci zájezdu do 3 měsíců od jeho skončení. Dle Frakfurtské tabulky slev, která možné nedostatky zájezdu převádí na doporučené procentuální slevy, lze žádat v případě jiného umístění slevu 5-15 %, v případě hluku ve dne 5-25% a v případě hluku během noci 10-40%.
Společnost Thomas Cook s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.