Společnost


Thomas Cook s.r.o.
cestování

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1512Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2013, před 11 lety

Petr Maršík

Znění stížnosti

Přes internet jsme si objednali zájezd do hotelu Roselands v lokalitě Marmari na řeckém ostrově Kos v termínu 20. - 27.9.2013. Dostal jsem návrh smlouvy s pokojem 2S k podpisu a následně jsem zjistil, že existuje možnost pokoje 2A dražší o cca 2 100.- Kč. Telefonicky mi bylo sděleno, že se jedná o stejný pokoj ale v lepší, klidnější části hotelu. Kdo by neodolal jistotě klidného pobytu ? Souhlasil jsem a dostal jsme návrh druhé smlouvy na pokoj 2A, kterou jsem podepsal a zaplatil. Po příjezdu jsme dostali pokoj 102 přímo nad recepcí vedle schodiště a výtahu a proti parkovišti. V noci randál jak na vlakovém nádraží. Při následné reklamaci jsme upozornili recepční, že máme smlouvu na "klidnější" pokoj typu 2A. Bylo nám sděleno, že takovou kategorizaci hotel vůbec nemá a pokoje přiděluje klientům podle toho, jak jsou po úklidu připraveny k předání. Delegátka zájezdu nám sdělila, že to si musíme vyřídit v Praze. Následnou písemnou reklamaci CK Neckermann neuznala. Z našeho pohledu se jedná o jasné klamání zákazníka a nekalé podnikání s cílem neoprávněného obohacování za služby, které ve skutečnosti vůbec neexistují.


Produkt

nabídka na dvoulůžkový pokoj typu 2A v klidnější části hotelu za příplatek cca 2 100.- Kč


Požadované řešení

písemná omluva a vrácení částky 2 100.- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2013 11:27, před 11 lety

Dle § 852i občanského zákoníku lze uplatnit reklamaci zájezdu do 3 měsíců od jeho skončení. Dle Frakfurtské tabulky slev, která možné nedostatky zájezdu převádí na doporučené procentuální slevy, lze žádat v případě jiného umístění slevu 5-15 %, v případě hluku ve dne 5-25% a v případě hluku během noci 10-40%.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 14:22, před 10 lety

Společnost Thomas Cook s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.