Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:649
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#15122Změna poskytovatele internetu na pevné lince ADSL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2017, před 8 lety

Radek Boháč

Znění stížnosti

Po nabídce rychlejšího a levnějšího pevného připojení internetu, jsme se rozhodli přejít od společnosti O2 k T-mobile.
Spolecnost O2 nam poskytovala pevny ADSL cca 16let !!!!!!!!!!!!
Obchodním oddělením (telefonním operátorem) nám bylo slíbeno že si portace z O2 na T-mobile ani nevšivmnene, následně, přijede kurýr se smlouvou, na to technik a doreší se technické véci. Krátce po podepsání smlouvy s T-mobile přestal jít internet a zjistili jsme ze nedošlo správně k portaci a již není volný slot.
Jako nahradní rešení nám byl nabídnut bezdrátový internet ale s omezenými daty taže pro mne, za nevýhodných finančních podmínek.
A nedostatečným objemem dat. Nicméně jsem to musel jako dočasné řešení přijmout. (pevné ADSL připojení bylo neomezeno
a fungovalo více než desetiletí) .

Už se mi také snažili namluvit že smlouva na pevný internet kterou je nově podepsaná byla zrušena. Ale my ji nerušili.
To nemusí proběhnout písemně, jako vše ostatní u T-mobile ?

T-mobile mi svým jednáním zrušila fungující linku ADSL.
Také mne velmi unavuje volat operátorum a pokaždé znova vysvětlovat celý přiběh.


Produkt

pevny adsl/vdsl


Požadované řešení

Co se dá dělat aby mi přiznali řádnou kompenzaci. Momentálně platím více za méně dat a mělo to být naopak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 11:16, před 8 lety

Smlouvu může spotřebitel uzavřít také ústně, záleží na tom, co vyplývá z obsahu jednání obou stran. Nicméně pokud uzavře spotřebitel smlouvu na dálku, tedy například po telefonu, má právo od takové smlouvy v zásadě odstoupit do čtrnácti dnů od jejího uzavření či od jiného rozhodujícího dne, který stanoví zákon. Přičemž ustanovení § 63 odst. 9 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, stanovuje, že pokud je smlouvy o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací uzavřena nebo měněna prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, je podnikatel povinen poskytnout bezodkladně po uzavření smlouvy veškeré informace, které zákon požaduje v § 63 odst. 1 téhož zákona. Tyto informace musí podnikatel poskytnout písemně. A dále zákon stanovuje, že lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřená tímto způsobem běží až ode dne následujícího po dni, ve kterém podnikatel veškeré informace písemně sdělil spotřebiteli.

Společnost má povinnost spotřebitele informovat o ceně včetně daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl také namítat neplatnost smlouvy, pokud by byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu. Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.