Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již víc než týden kontroluji poštovní schránku, jestli nenajdu informaci o mém nezastižení a uložení balíčku na pošte. Nic.
Kontaktovala jsem odesílatele, který mi poslal printscreen ze sledování zásilky, kde stálo, že moje zásilka mi byla doručována 21.2.2017. Zašle jsem na pobočku odpovědné pošty - Spáčilova ul., Brno - kde, po ubezpečení, že zásilka tam není a ještě určite dorazí, mi po delším hledání bylo řečeno, že zásilka je již na cestě zpátky a že si můžu podat stížnost.
Balíček jel přes půl světa, takže tenhle přístup bez jakéhokoliv oznámení zásilky se mi vážně nelíbí. Cena balíčku byla 5.29 eura a byl to dárek. čekám od Vás návrh řešení/kompenzace, protože odesílatel nepochybil, ale Vaše pobočka ano.
Č.balíčku bylo RF529297836CN, china post.
Cena balíčku byla 5.29 eur, požaduji řešení - stáhnutí balíčku ze zpětné cesty a doručení, nebo kompenzaci.
|
Tweet |
Pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud však zákazník nenalezne výzvu ve schránce, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.