Počet nahlášených stížností: | 472 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, chci si u Vás zakoupit schůdky hliníkové.Dnes 9. 3. 2017 jsem byl v 7 vašich prodejnách (3 v ostravě, 1 Prostějov, 3 v Brně).
Ani v jedné nemáte a zatím zde nebyly dodány schůdky hliníkové 4+1, které máte v katalogu k prodeji od 1. 3. 2017 za cenu 399,90,-.
Když jsem volal na linku 800 222 555 tak mi bylo řečeno, že si mám obvolat všechny prodejny v republice, že možná v některé prodejně budou.
Můžete mi prosím vysvětlit jakým způsobem si je u Vás můžu objednat abych si je mohl zakoupit.
Děkuji za informaci Jiří Nový
schůdky hliníkové 4+1; cena 399,90,- katalog Tesco life 10/2017 akce platí od 1. 3. 2017 do 31. 3. 2017
Chci si koupit dvoje tyto schůdky. Umožnit tedy jejich zakoupení.
|
Tweet |
Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Není-li to tedy možné, nelze po prodávajícím požadovat dodání zboží.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.