Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o nákup a následné zaplacení dvou mobilních telefonů značky Apple iPHONE 5S, 32GB, iOS8 - šedá barva. Tato objednávka je vedena pod číslem 11600280.
Neobdržela jsem Vámi přislíbené peníze za svoji objednávku zpět. I po předchozí domluvě a neschopnosti z Vaší strany dodržet řádnou objednávku.
2x Apple iPHONE 5S, 32GB, iOS8 - šedá barva. Číslo objednávky: 11600280
Žádám touto cestou o co nejrychlejší vyjádření a rychlé napravení škod. A to zasláním celé částky, či měsíčních splátek zpět na účet poškozeného.
|
Tweet |
Byla-li smlouva po dohodě stran zrušena a společnost přislíbila spotřebitelce, že jí budou vráceny peněžní prostředky, je společnost povinna svému závazku dostát. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.