Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ve slevových akcích uvádějí slevu z cen doporučených výrobcem a ne z jejich běžně prodejních cen (tím pádem se cena po slevě neliší od původní ceny prodejce)
sleva se v některých případech nevztahuje na již zlevněné zboží-např. u všech sedaček je uvedena cena doporučená výrobcem a cena po slevě (ta odpovídá ale běžné prodejní ceně), tudíž nelze slevu již uplatnit
většina reklamací je vyřízena jako nesprávné užívání nebo běžné opotřebení-např. rozpáraná deka po 14 ti dnech užívání
Kika slevy
viditelné zveřejnění praktik se slevami společnosti Kika, zveřejnění klamání či přinejmenším matení zákazníků
|
Tweet |
Mezi informační povinnosti prodejce dle zákona o ochraně spotřebitele patří mimo jiné i informace o ceně.
Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena byla nebo bude snížena, i když tak tomu není dle § 12 odst.2 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele.
Nesmí také vzbuzovat zdání, že je cena nižší, než jaká je ve skutečnosti dle § 12 odst.2 písm.a) zákona o ochraně spotřebitele.
Dále by se také mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku, která spotřebitele uvádí v omyl dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud prodeje porušuje zákon o ochraně spotřebitele, tak má spotřebitel možnost obrátit se na dozorový orgán, kterým je Česká obchodní inspekce, která může prodejce za takové jednání případně pokutovat.
Společnost Kika Nábytek s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.