Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15136Nedodane zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2017, před 8 lety

Miroslava Soukupova

Znění stížnosti

Dne 3.3.2017 byla na DEPO Liberec predana zasilka do Zlina. Cislo zasilky51190029439. Dnes je 10.3.2017 zasilka nebyla bez udani duvodu odeslana. Po nekolika udrgenich mi bylo receno ze zasilka bude na druhy den odeslana. Opet se tak nestalo.
Pri telefonovani na DEPO Liberec byly strasne arogantni a neochotni. Na dotaz proc me nebylo zdeleno ani cislo zasilky me bylo receno jen NEVIM.
Dekuji za odpoved


Požadované řešení

Doruceni na druhy den


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2017 05:25, před 8 lety

Nebyla-li zásilka doručena v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2017 21:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.