Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15139Šok

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2017, před 8 lety

Šárka Mašková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.2.2017 jsem uhradila poplatek za členství ve výši 149,- tak nějak jsem počítala s automatickým prodloužením o tři měsíce, ale rozhodně ne za 5 násobek měsíční platby na měsíc. Nikdo mě o této výši platby neinformoval a rozhodně bych nedala takovou platbu za něco, co ani nefunguje. Jsem s malou dcerou na životním minimu a odečtená částka tento měsíc 2.247,- mě dostane do velikánských problémů. Dá se stím něco dělat, nebo jediné co zmůžu je vypovědět členství?
Děkuji Mašková


Požadované řešení

maximálně uhradit částku jako na začátku, rozhodně ne místo 150,- 750,-/ měsíc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2017 06:02, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2017 14:26, před 8 lety

User ID: 58019088


Přejeme Vám dobrý den, paní Mašková.

Za zpožděnou reakci v rámci platformy dTest se Vám velice omlouváme – ohledně Vašeho komentáře jsme byli kontaktováni až k včerejšímu dni, t.j. 21.03.2017.

Dle našich informací bylo již prodloužení Vašeho VIP členství vypovězené přímo prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2, a to ke dni 10.03.2017.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 05.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila (viz prosím přiložené Screenshot-y) a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2017 11:13, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2017 09:53, před 8 lety


Šárka Mašková

Smlouva byla vypovězena. Velice zvláštní však je, že i přes strženou úhradu z účtu na tři měsíce, mi byl účet v den přijetí výpovědi zrušen a službu za kterou mají peníze, mi zablokovali. Co se týče podmínek smlouvy, není tam nikde napsáno výše úhrady za automatické prodloužení, je to zmíněno až při placení kartou dole na stránce světle šedou barvou textu, takže velice snadno přehlédnutelné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2017 13:10, před 8 lety

User ID: 58019088


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Mašková.

Váš profil na stránce be2 byl zrušen na základě Vaší vlastní žádosti (viz prosím přiložený Screenshot komunikace se Zákaznickým centrem be2).

Cena Vašeho prolongovaného VIP členství byla zřetelně uvedená na první platební stránce (viz prosím druhý Screenshot přiložený k této komunikaci).

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký zbytek víkendu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 05:47, před 8 lety

Jak již bylo uvedeno výše, výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 17:12, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:28, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky stížnost znovu otevíráme. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2017 10:38, před 8 lety


Šárka Mašková

Společnost Be2 se vůbec nevyjádřila a rozhodně nezaslala žádnou poměrnou část peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2017 14:13, před 8 lety

ID: 58019088


Dobrý den.

Realizací Výpovědi VIP členství se zabraňuje prodloužení hrazeného členství po datu jeho vypršení, nevzniká tím nárok na navrácení (části) uhrazeného poplatku.

Profil paní Maškové byl smazaný na základě její vlastní žádosti. V případě, že si bude přát nevyužité VIP členství do-užívat, prosíme, aby nás kontaktovala prostřednictvím Zákaznického centra na emailové adrese: zakaznickyservis@be2.cz.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2017 14:19, před 8 lety


Šárka Mašková

Výpověď byla podána, ale když píšete, že členství je uhrazeno na určitou dobu, tak podle mě měla výpověď platit ode dne vypršení uhrazeného období. Ne že si strhnete peníze na tři měsíce předem a pak při zaslání výpovědi ihned zrušíte členství a peníze si vezmete do kapsy za nic.
Podle mě, jste porušili smlouvu. Vzali jste si peníze na využití služeb ke kterým jste mi pak odepřeli přístup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2017 13:42, před 8 lety

Dle obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2017 09:35, před 8 lety

ID: 58019088


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 04.07.2017 - realizací Výpovědi VIP členství se zabraňuje prodloužení hrazeného členství po datu jeho vypršení, nevzniká tím nárok na navrácení (části) uhrazeného poplatku.

Profil paní Maškové byl smazaný na základě její vlastní žádosti. V případě, že si bude přát nevyužité VIP členství do-užívat, prosíme, aby nás kontaktovala prostřednictvím Zákaznického centra na emailové adrese: zakaznickyservis@be2.cz.

......................................

Realizací Výpovědi nevzniká nárok na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Paní Mašková se sama rozhodla, že si svůj profil přeje zrušit a uhrazených služeb nevyužívat a my jí nyní (opakovaně) nabízíme možnost služeb, které uhradila, i nadále využívat.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 10:09, před 7 lety

Podle aktuálního znění obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. spotřebitelce nárok na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období vzniká, neboť výpověď je účinná jejím doručením. Doručením je tedy smlouva ukončena a spotřebitelce vznikne nárok na vydání bezdůvodného obohacení, protože právní důvod, na základě kterého společnost získala majetkový prospěch, odpadl.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.8.2017 12:50, před 7 lety


Šárka Mašková

Společnost be2 reaguje pouze zde, jinak mě vůbec nekontaktuje a stále si stojí za tím, že poměrnou část za nevyužití služeb neuhradí a že na něj nemám nárok

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 12:57, před 7 lety

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/.

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2017 15:56, před 7 lety

ID: 58019088


Dobrý den.

Rádi bychom opětovně uvedli, že realizace Výpovědi VIP členství slouží (také dle Všeobecných obchodních podmínek be2) výhradně a pouze k zabránění prodloužení VIP členství po datu vypršení platností stávajícího VIP členství, respektive k zabránění prodloužení VIP členství po datu vypršení platnosti VIP členství navazujícího na stávající VIP členství v případě, že uživatel nerealizuje Výpověď v souladu s výpovědnní lhůtou, uvedenenou v rámci VOP be2. Výpověď JE platná datem jejího doručení, t.j. jakmile je Výpověď přijata, je v systému zaznamenám příkaz k zrušení prodloužení stávajícího, respektive navazujícího VIP členství.

Jako ústřetový krok z naší strany byla již v daném případě realizovaná plná refundace prodlouženého VIP členství ve výši 2.247 Kč.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2017 12:14, před 7 lety


Šárka Mašková

Žádám o zaslání částky na účet číslo 1022764268/6100.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2017 13:33, před 7 lety

ID: 58019088


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Mašková.

Částka byla refundovaná prostřednictvím platební metody a na účet, které byly využité při realizaci původní úhrady.

Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2017 14:02, před 7 lety


Šárka Mašková

Karta je zrušena, účet stale platný, přijde platba nebo se vám vrátí z důvodu zrušené karty?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2017 14:08, před 7 lety

ID: 58019088


Dobrý den.

Dle platebního systému byla platba úspěšná, měla by být tudíž připsána na Váš účet - v případě však, že by se tak v průběhu 7-mi pracovních dnů nestalo, kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho Zákaznického servisu na adrese zakaznickyservis@be2.cz s uvedením informace, že se jedná o stížnost na stránce dTest,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2017 09:13, před 7 lety


Šárka Mašková

Hodnocení:

Komentář: Platba po půl roce dohadování byla dnes připsána na účet. Velice děkuji dTestu za pomoc :-)