Společnost


CeWe Color, a. s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1514Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2013, před 11 lety

Eva Hrachová

Znění stížnosti

Po třech týdnech přestal na fotoaparátu vyskakovat blesk. Reklamace se vrátila s tím, že jsem si závadu způsobila sama. Na fotoaparátu je patrný uštípnutý lak (na základě toho byla reklamace zamítnuta), což na zboží při předání do reklamace nebylo. Není to ani uvedeno v reklamačním protokolu. Když jsem se na tento fakt odvolávala, bylo mi řečeno, že takové věci prostě ve Fotolabu do protokolu nezapisují.
Kontaktovala jsem společnost CeWe Color i Olympus, který odmítá fotoaparát rozebrat a zabývat se další možností, jelikož je u blesku uštípnutý lak. V CeWe Color, resp. Fotolabu, mi bylo sděleno, že chyba na jejich straně se stát nemohla a určitě mi fotoaparát někde upadl.
Na obě společnosti jsem zaslala dopis detailně popisující všechny okolnosti s žádostí, aby bylo vše prověřeno, a odvolávající se na reklamační protokol, jakožto důkaz, že zboží bylo do reklamace dáno bez poškozeného laku, nicméně Olympus trvá na neuznané reklamaci a ze společnosti CeWe mi byl pouze přeposláno jejich vyjádření.


Produkt

Fotoaparát Olympus XZ-2 (bílý)


Požadované řešení

Ráda bych, aby mi byl fotoaparát buď vyměněn za nový (popř. odstraněna závada), nebo vráceny peníze, jelikož v tomto stavu, kdy nemohu používat blesk a jsou zhoršeny světelné podmínky, je fotoaparát prakticky nepoužitelný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 12:56, před 11 lety

Při zamítnuté reklamaci je prodejce povinen toto zamítnutí řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinen reklamovaný výrobek vrátit zákazníkovi ve stavu, v jakém jej převzal. Stav zboží daného do reklamace lze nalézt nebo dovodit z reklamačního protokolu. Pokud by zde byla další jiná vada na zboží, měl ji prodejce poznačit do reklamačního protokolu.
Jestliže prodejce nevrátí spotřebiteli zboží zpět ve stavu, v jakém jej obdržel do reklamace, spotřebitel může požadovat po prodejci náhradu škody na převzaté věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 10:39, před 10 lety

Společnost CeWe Color, a. s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.