Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
4.12.2016 jsem si objednal mobilní telefon na splátky v ceně 10489,- u společnosti CZC.cz. Telefon mě nevyhovoval, tak jsem v zákonné lhůtě 14 dní odstoupil od smouvy. Společnost CZC.cz mě vystavila dobropis na 4000,- a také tuto částku vrátila na můj účet. Bohužel došlo k nesrovnalosti mezi společností CZC.cz a splátkovou společnosít HomeCredit při navrácení zbylé zapůjčené částky. Do dnes jsem nucen splácet za telefon (zaplatil jsem již 3 splátky po 1030,-), který nevlastním. Jak společnost CZC.cz tak společnost HomeCredit se navzájem na sebe odvolávájí že chyba je na druhé straně a já jsem jejich prostředníkem a plátcem za zboží které nemám.
Sony Xperia XA Ultra
Zrušení splátek a navracení již splacené částky.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Peroutko,
v případě vrácení zboží, které mělo být hrazené na splátky je nutné podat žádost o zrušení úvěrové smlouvy. Naše společnost má komunikaci, ve které jste potvrdil, že žádost o zrušení úvěru pošlete. Máte ze strany společnosti Home Credit potvrzení o přijetí Vašeho odstoupení? Ze strany CZC.cz bylo vše zpracováno korektně, ale případně Vám poskytneme součinnost v řešení této věci se společností Home Credit.
Můžete mě kontaktovat přímo na e-mailu kucerova@czc.cz.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Společnost HomeCredit mě úvěrovou smlouvu nezruší, protože tvrdí že od Vás neobdrželi častku zpět. To je ten hlavní problém. Podle práva zaniká úvěrová smlouva v rámci odstoupení od kupní smlouvy, pokud byla uzavřena spolecně s ní. A to tak prosím Vás je. Netvrďte mi tu že si u Vás zákazník koupí zboží na splátky a vrátí ho ve 14 denní lhůtě a musí dále splácet něco co vlastně nemá protože si nevyjednal zrušení ůvěrové smlouvy.
Pokud byl úvěr vázán na kupní smlouvu a od kupní smlouvy bylo odstoupeno, odstoupením od kupní smlouvy zanikl i vázaný spotřebitelský úvěr (§ 119 odst. 1 zákona o spotřebitelském úvěru a § 1816 odst. 1 občanského zákoníku). Spotřebitel je povinen pouze informovat poskytovatele úvěru, že bylo od kupní smlouvy odstoupeno. Učinil-li tak spotřebitel, ale peněžní prostředky mu nebyly stále vráceny, je společnost v prodlení a spotřebitel může žádat také zákonný úrok z prodlení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.