Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#15146Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2017, před 8 lety

Nikysek Šreiberová

Znění stížnosti

Dobrý den před rokem jsme si koupily s bratrem stej é mobily iget mobil šlapal dobře po nějaké chvíly jsme ho dávaly pořád do Alzy závady byly 4 :
nefungovala baterie mobil nám vrátily stím že nebíječka jde,vyzkoušela jsem jí a nabíječka nešla tak sem používala jinou.
Chyba byla že se už při první reklamaci rejpaly v mobilu.
2.)závada byla že mi nešel zadní foták po měsíci ho vrátily a vypadalo to že de .
3.)závada byla ta že jsem neměla vůbec žádné místo v mobilu i když jsem tam neměla nic po měsíci ho vrátily a napsaly že to byla moje pamětová karta která to způsobovala,kterou jsem tam časem i neměla :D
4.)ta poslední která byla nejvíc pro nás byla že jsem měla displey půlka telefonu neměla barvu a druhá jo.Po měsíci se nám ozvaly že si za to můžeme sami a že chtějí 800 Kč na opravu.Chápete já to tam mám měsíce tvl a oni ti řeknou že za to můžeš ty.Takže si můžu ten mobil vystavit doma na poličce

Upozornění na všechny lidi co jsi budou něco kupovat v Alze nic si tam nekupujte tohle co dělají dělají všem.Mímu bratrovi taky blbne mobil ale nechce ho tam dát že by to ještě více zničily.

Ten mobil stál: 2500 Kč


Produkt

iget blackview v3


Požadované řešení

chci upozornit všechny abyste nekupovali nic v Alze máme stím zkušenosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2017 09:39, před 8 lety

Prodejce má právo zamítnout reklamaci, a to z důvodů, jež jsou uvedeny v ustanovení § 2167 a § 2170 občanského zákoníku. Jedním z těchto důvodů může být i to, že si kupující reklamovanou vadu na věci sám způsobil, tj. mechanické poškození. Pokud to ovšem prodejce tvrdí, měl by se s tím v odůvodnění zamítnutí reklamace vypořádat.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace a od převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Byla-li by na věci během reklamace způsobena škoda, je za ní dle § 2944 občanského zákoníku odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

K prokázání stavu věci před reklamací slouží reklamační protokol. Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele musí být v tomto potvrzení uvedeno mimo jiné, co je obsahem reklamace (tedy popis věci). Pokud prodávající řádně nezaznamenal všechna poškození, která věc měla v době, kdy byla převzata k reklamaci, bude pro něj složité prokázat, že věc byla poškozena již před uplatněním reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 15:13, před 8 lety

Vážená paní Šreiberová,

omlouvám se za pozdější reakci. Mrzí mě dojem, který jste z nákupu získala. V tuto chvíli však nemohu situaci jakkoliv posoudit, neboť jste zde nenechala žádné upřesnění reklamace a ani podle jména se mi Vás nepodařilo v našem systému dohledat.

Prosím, zašlete mi číslo reklamace, ke které se Vaše zpráva váže.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 17:17, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 07:54, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.